لیست ایموجی های پیشنهادی 2024 منتشر شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، لیست ایموجی های پیشنهادی برای سال 2024 منتشر شده است و شامل موارد نو متعددی می گردد. ازجمله این ایموجی ها که می توانند در به روزرسانی بعدی کنسرسیوم یونیکد قرار بگیرند، می توانیم به ایموجی تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی، ققنوس و لیموی سبز اشاره کنیم.

لیست ایموجی های پیشنهادی 2024 منتشر شد

به گزارش دیجیاتو، وب سایت Emojipedia لیستی را منتشر نموده است که به عنوان ایموجی های نو سال 2024 به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد شده اند، اما هنوز به تأیید این مرجع نرسیده اند. ایموجی هایی که در این مطلب می بینید طرح های نمونه ای برای ایموجی های پیشنهادی هستند و ممکن است با نسخه نهایی ایموجی هایی که در پلتفرم های مختلف عرضه خواهند شد، تفاوت داشته باشند.

در این لیست 108 ایموجی جهت دار وجود دارد که بیشتر آن ها شامل رنگ پوست های مختلف برای ایموجی ها می شوند. ازجمله این ایموجی ها می توانیم به ایموجی فرد درحال زانوزدن، ایموجی فرد بر روی ویلچر دستی و فرد روی ویچر برقی اشاره نمود. این ایموجی ها علاوه بر رنگ پوست های متفاوت، در جهت های مختلف درحال حرکت به چپ و راست پیشنهاد شده اند.

در لیست نو ایموجی ها به رنگ های نو برای بعضی ایموجی های قبلی مثل رنگ سبز برای لیموترش زرد و رنگ قهوه ای برای قارچ قرمز اشاره شده است.

کنسرسیوم یونیکد در ماه سپتامبر 2023 لیست ایموجی های 15.1 را نهایی می نماید. سپس اپل، گوگل و دیگر تولیدنمایندگان آن ها را به وسیله به روزرسانی های نرم افزاری در اختیار کاربران محصولات خود قرار می دهند. با توجه به این که ماه ها طول می کشد تا شرکت هایی مانند اپل ایموجی های نو را به سیستم عامل خود اضافه نمایند، احتمالاً برای مشاهده این ایموجی ها باید تا سال 2024 صبر کنیم.

البته اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم، در سال گذشته لیست ایموجی های 15.0 در تاریخ 13 سپتامبر 2022 برای گوگل، در تاریخ 24 اکتبر 2022 برای One UI 5.0 سامسونگ و در تاریخ 27 مارس 2023 برای iOS 16.4 اپل منتشر شد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1748

به "لیست ایموجی های پیشنهادی 2024 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست ایموجی های پیشنهادی 2024 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید