عکس روز ، فارغ التحصیلی در 96 سالگی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، جوزپه پاترنو پیش از مراسم فارغ التحصیلی اش از دانشگاه پالرمو در شهر پالرمو در جنوب ایتالیا با درجه لیسانس در تاریخ و فلسفه در خانه اش ریشش را می تراشد.

عکس روز ، فارغ التحصیلی در 96 سالگی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران پاترنوی 96 ساله سالمندترین دانشجوی فارغ التحصیل شده ایتالیا است. پاترنو دوران کودکی مصادف با رکود عظیم مالی و فقر گسترده را گذراند، در جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی خدمت کرد، در راه آهن استخدام شد، ازدواج کرد و دو فرزندش را بار آورد.

کار و خانواده در جامعه پس از جنگ ایتالیا اولویت های اصلی به شمار می رفتند، اما پاترنو عاشق درس خواندن بود و در 31 سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد و دیپلم گرفت. او در سال 1984 از کارش بازنشسته شد.

او بالاخره توانست در سال 2017 در دهه 90 زندگیش در برای دریافت درجه لیسانس در تاریخ و فلسفه در دانشگاه پالرمو ثبت نام کند، از پاندمی کرونا هم جان سالم به در ببرد و با دانشجویانی که 70 سال از او جوانتر بودند، فارغ التحصیل گردد.

پاترنو پس از فارغ التحصیلی در جشن خانوادگی

Guglielmo Mangiapane/Reuters

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 624

به "عکس روز ، فارغ التحصیلی در 96 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس روز ، فارغ التحصیلی در 96 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید