شرکت استرالیایی اطلاعات 120 میلیون خانوار را لو داد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، افشای اطلاعات شرکت های خصوصی در وب پدیده تازه ای نیست. اما یک شرکت استرالیایی با افشای اطلاعات 120 میلیون خانوار رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

شرکت استرالیایی اطلاعات 120 میلیون خانوار را لو داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، محققان موسسه امنیتی آپ گارد می گویند که یک شرکت استرالیایی به نام تتراد که در زمینه تجزیه و تحلیل شرایط بازار فعالیت می نماید، موجب افشای اطلاعات 120 میلیون خانوار در نقاط مختلف دنیا شده است.

این اطلاعات بر روی سرورهای کلود اس 3 آمازون نگهداری می شدند. تتراد با شرکت هایی مانند Experian Mosaic و Claritas/Nielsen همکاری داشته است. از جمله مشتریان مشهور این شرکت می توان به Chipotle، Kate SpadeوBevmo اشاره نمود.

از جمله اطلاعاتی که بدین وسیله افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، آدرس و عادات خرید افراد اشاره نمود. در بعضی موارد اطلاعات دقیق تر و جزئی تری از کاربران مانند درآمد آنها نیز در دسترس است.

شرکت تتراد ضمن تایید این موضوع از اطلاع رسانی به مشتریان خود در خصوص این مشکل خبر داده و افزوده که داده های کاربران را قفل نموده تا از وقوع هرگونه مسئله ای جلوگیری گردد. عوامل این حمله هکری هنوز شناسایی نشده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 295

به "شرکت استرالیایی اطلاعات 120 میلیون خانوار را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت استرالیایی اطلاعات 120 میلیون خانوار را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید