سامسونگ و ال جی کارخانه هایشان را در هند تعطیل کردند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، به دنبال درخواست دولت هند و مقامات محلی این کشور، ال جی و سامسونگ کارخانه های خود را در این کشور تعطیل کردند تا از شیوع گسترده ویروس کرونا جلوگیری نمایند.

سامسونگ و ال جی کارخانه هایشان را در هند تعطیل کردند

جهت دریافت خدمات اجرای گاردن روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سامسونگ کارخانه فراوری گوشی های هوشمند خود را در نویدای هند تعطیل نموده است. نویدا در ایالت اوتار پرادش در شمال هند واقع است. این تعطیلی فعلاً تا سه روز ادامه می یابد و بعداً در خصوص تمدید یا عدم تمدید آن تصمیم گیری می گردد.

این شرکت با صدور بیانیه ای وعده داده که با برنامه ریزی کوشش می نماید تا وقفه ای در زمینه تأمین کالاهای این شرکت ایجاد نگردد.

کارخانه یادشده که فعالیت خود را از سال 2018 شروع نموده، بزرگترین کارخانه فراوری گوشی های هوشمند این شرکت محسوب می گردد که هر سال 120 میلیون واحد گوشی فراوری می نماید.

ال جی هم کارخانه خود را در نویدا و پونه هند تا انتها ماه مارس تعطیل نموده است. این کار نیز به درخواست مقامات هندی صورت گرفته است.

این دو شرکت قبلاً کارخانه های خود را در کره جنوبی نیز تعطیل نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 255

به "سامسونگ و ال جی کارخانه هایشان را در هند تعطیل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ و ال جی کارخانه هایشان را در هند تعطیل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید