روحانی: بچه ها از لحاظ بدنی از آنچه فکر می کردیم بهتر بودند، امیدوار به درخشش کاراته در المپیک هستیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از 9 ماه وقفه اردوی خود را شروع کردیم و خدا را شکر بچه ها از لحاظ بدنی از آنچه فکر می کردیم بهتر بودند.

روحانی: بچه ها از لحاظ بدنی از آنچه فکر می کردیم بهتر بودند، امیدوار به درخشش کاراته در المپیک هستیم

حسن روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته در سال 99 گفت: بعد از 9 ماه وقفه مجبور شدیم اردوی خود را در شرایطی که کرونا در پیک خود قرار داشت آغاز کنیم، چرا که دیگر زمانی نداریم و باید شرایط را برای آماده سازی بچه ها فراهم کنیم. اردو با تست PCR آغاز شد که خدا را شکر تمامی تست ها منفی بود.

وی توضیح داد: بیشتر هدف ما در این اردو افزایش آمادگی جسمانی در قسمت بدنسازی و هوازی بود. در بحث فنی نیز برطرف ایراد تکنیکی داشتیم و هدف زنی بچه ها را مدنظر قرار دادیم و در اردوی آینده نیز این فرایند را ادامه خواهیم داد. خدا را شکر بچه ها از لحاظ بدنی از آن چیزی که فکر می کردیم بهتر بودند و فکر می کنم دلیل این موضوع کنترل شرایط آنها به صورت انفرادی در یک ماه گذشته بود. فکر می کنم با برگزاری اردوی آینده بچه ها به شرایط نرمال برای تمرین در شرایط فشار را داشته باشند.

مربی تیم ملی کاراته در مورد تعطیلی اردوی تیم ملی از اواخر هفته گذشته به دلیل شرایط قرنطینه شهرهایی با شرایط قرمز و تاثیر آن بر عملکرد آماده سازی تیم ملی گفت: طبیعتاً وقتی ناچار به کاری هستیم باید خود را با شرایط وفق بدهیم. اردوی ما چهارشنبه 28 آبان ماه به سرانجام رسید، در حالی که قرار بود تا 4، 5 آذرماه ادامه داشته باشد. بر همین اساس قصد داریم اردوی آینده خود را زودتر در شهری مانند کیش یا جایی که شرایط مساعدتری داشته باشد آغاز کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روحانی در مورد قطعی بودن برگزاری اردوی تیم ملی در خارج از تهران گفت: اگر شرایط تهران به این صورت باشد، قطعا اردوی آینده خارج از تهران خواهد بود. اردوی آینده ما 15 روزه خواهد بود و حتی اگر ببینیم شرایط مهیا باشد اردو را بیشتر ادامه می دهیم و 4، 5 روز در همان جا به بچه ها استراحت خواهیم داد و مجدداً 10 روز دیگر اردو را برگزار میکنیم تا بچه ها به خوبی برای اردوهای متناوب دی ماه آماده شوند.

وی در مورد اینکه فرایند درخشش کاراته ایران بعد از آغاز مجدد مسابقات نیز ادامه خواهد داشت، گفت: همه کشورها در 9، 10 ماه گذشته شرایط یکسان داشتند و نمی توانیم از حالا در مورد عملکرد آنها بعد از آغاز مسابقات ارزیابی دقیق داشته باشیم. ملی پوشان کاراته ایران بازیکنان کمی نیستند و فکر می کنم اگر بتوانیم در صورت برگزاری مسابقه از سوی فدراسیون دنیای در یک رویداد حضور و یا یک اردوی خارجی داشته باشیم، عیار بچه ها تعیین خواهد شد. امیدوارم فرایند درخشش ما تا المپیک و مسابقات قهرمانی دنیا سال آینده در امارات و بازی ها آسیایی ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 807

به "روحانی: بچه ها از لحاظ بدنی از آنچه فکر می کردیم بهتر بودند، امیدوار به درخشش کاراته در المپیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: بچه ها از لحاظ بدنی از آنچه فکر می کردیم بهتر بودند، امیدوار به درخشش کاراته در المپیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید