تیم ملی کاراته نتایج خوبی در ترکیه کسب کرد، شکست ها اتفاقی بود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، محمد بهرامی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: رقابتهای کاراته وان ترکیه در سطح فنی خوبی برگزار گردید. مدتهاست تمرین و فعالیت های تیم های مطرح جهان بخصوص ترکیه را دنبال می کنم و می دانستم که اغلب کاراته کاها با بهترین شرایط به استانبول می آیند و رقابتهای سطح بالایی را به همین واسطه شاهد بودیم.

تیم ملی کاراته نتایج خوبی در ترکیه کسب کرد، شکست ها اتفاقی بود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته در استانبول تاکید نمود: تیم ملی کاراته ایران نیز در شرایطی که کشور تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار داشت، تمرینات خود را با تمهیدات فدراسیون و کادر فنی از مدتها قبل شروع نموده بود و به همین دلیل با آمادگی خوبی روی تاتامی استانبول ظاهر شد. پیش بینی من کسب نتایج خوب در ترکیه بود که همین اتفاق هم افتاد و شکست مهدیزاده و عسگری هم جزو اتفاقات مرسوم مسابقات است و خیلی زود جبران خواهد شد.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون کاراته ادامه داد: کاراته ایران فرایند خوبی را طی دو سال گذشته در پیش گرفته است. کادر فنی تیم ملی با حضور شهرام هروی در رأس آن به خوبی تیم خود را مدیریت نموده و با ایجاد همدلی و وفاق یک تیم به تمام معنا که همه برای موفقیت آن کوشش می نمایند را ساخته و این خود جای تقدیر دارد.

بهرامی به حضور کاراته در المپیک هم اشاره نمود و گفت: کاراته میدان سخت و متفاوتی با تمام مسابقات و رویدادهایی است که پیش از این برگزار شده، کادر فنی باید این موضوع مهم را مد نظر داشته باشد. تیم های مردان و بانوان ایران عملکرد خوبی داشته اند و با برنامه به سوی بزرگترین میدان ورزشی دنیا پیش می فرایند و امیدوارم بتوانند از این رقابتهای پر اهمیت با دست پر برگردند.

وی در سرانجام به برنامه های خود برای کمیته مربیان هم اشاره نمود و گفت: در آخرین جلسه ای که با رئیس فدراسیون داشتیم پیشنهاد سازماندهی اعزام مربیان برتر ایران به کشورهایی که احتیاج به مربی دارند را ارائه دادیم که خیلی مورد توجه ایشان نهاده شد. ما قهرمانان زیادی داریم که به دوران مربیگری رسیده اند، در کنار آنها نیز مربیان سازنده زیادی هستند که توانایی فعالیت در کشورهای دیگر را دارند. پس از تدوین شرایط لازم در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم داشت. برنامه ای که می تواند برای کاراته ایران خیلی مفید باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1033

به "تیم ملی کاراته نتایج خوبی در ترکیه کسب کرد، شکست ها اتفاقی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کاراته نتایج خوبی در ترکیه کسب کرد، شکست ها اتفاقی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید