رنگ سفید در طراحی آشپزخانه

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین انواع رنگ هایی است که بسیاری از افراد از آن در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می نمایند. استفاده از این رنگ بدون شک نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت و می توان در طراحی قسمت های مختلف از آن استفاده کرد. آن چه که در استفاده از این رنگ باید به یاد داشته باشید، توجه به عدم ایجاد یکنواخی در فضای مورد نظر می باشد. آن چه که در این مطلب از ما به بیان آن می پردازیم، ارائه ایده هایی در زمینه استفاده از رنگ سفید در طراحی آشپزخانه می باشد. استفاده از ایده ها و راهکارهای ارائه شده می تواند در ایجاد نمایی زیبا و دستیابی به یک طراحی زیبا با استفاده از این رنگ به شما یاری کند.

رنگ سفید در طراحی آشپزخانه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ترکیب المان های مختلف سفید رنگ

رنگ سفید نیز مانند سایر رنگ ها از طیف های مختلفی برخوردار است. بدون شک طیف های مختلف این رنگ تاثیرگذاری متفاوتی دارند و استفاده از آن ها در کنا ریکدیگر می تواند نمای زیبایی در آشپزخانه ایجاد نماید. استفاده از این راه حل برای طراحی آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب می باشد. چرا که نه تنها فضای آشپزخانه را بزرگ تر از آن چه که هست نمایش می دهد، بلکه می تواند در روشنایی بیش تر آشپزخانه نیز کارگشا باشد. استفاده از دو یا سه طیف این رنگ در کنار یکدیگر برای طراحی آشپزخانه می تواند نمای زیبایی ایجاد نماید.

استفاده از المان های متالیک

استفاده از المان های متالیک می تواند نمای زیبایی در آشپزخانه ایجاد نماید. آن چه که در طراحی آشپزخانه با استفاده از المان هایی با این ویژگی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب نمونه ای مناسب از آن ها می باشد. برای مثال می توان از کاشی های متالیک که در طراحی دیوارپوش بین کابینتی از آن استفاده می گردد، استفاده نمایید. به کارگیری این ایده بدون شک نمای بسیار متفاوتی ایجاد می نماید و می تواند به نقطه کانونی در طراحی آشپزخانه تبدیل گردد. استفاده از کاشی هایی با این ویژگی می تواند با بازتاب نور باعث ایجاد فضایی روشن تر در آشپزخانه گردد.

انتخاب جایگاه مناسب

استفاده از جایگاه هایی که در طراحی آن ها از رنگ هایی به غیر از سفید استفاده شده باشد، می تواند نمای زیبایی در آشپزخانه ایجاد کند. استفاده از نمونه حصیری و چوبی این جایگاه ها نیز می تواند نمای زیبایی در کنار رنگ سفید ایجاد کند.

استفاده از المان های طبیعی

استفاده از المان های طبیعی مانند گیاهان در طراحی آشپزخانه ای که از رنگ سفید در آن استفاده شده است، می تواند فضایی سرزنده ایجاد نموده و از ایجاد یکنواختی در فضای آشپزخانه جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این ایده می تواند در جهت القای رنگ به فضای آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از لوسترهای رنگی

استفاده از لوسترهای رنگی می تواند گزینه ای مناسب برای طراحی آشپزخانه هایی باشد که از رنگ سفید در طراحی آن ها استفاد شده است. استفاده از لوسترهایی که از رنگ های متالیک در طراحی آن ها استفاده شده است می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای القای گرما به فضای مورد نظر می توانید از طیف رنگی گرم، مانند رنگ برنجی استفاده نمایید.

طراحی دیوار بین کابینتی

به کارگیری یک طراحی مناسب برای دیوار بین کابینتی می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در طراحی آشپزخانه هایی باشد که از رنگ سفید در آن ها استفاده شده است. به این منظور می توانید از انواع رنگ ها استفاده نمایید. برای مثال رنگ خاکستری می تواند گزینه ای مناسب برای انجام این کار باشد. استفاده از کاشی شیشه ای خاکستری رنگ در جهت طراحی دیوار بین کابینتی می تواند ایده خوبی باشد. استفاده از این کاشی در کنار رنگ سفید بدون شک نمای زیبایی ایجاد می نماید.

استفاده از یک رنگ غالب در کنار رنگ سفید

رنگ سفید نمونه ای از رنگ های خنثی بوده و از این رو به راحتی با سایر رنگ ها انطباق پذیری دارد. استفاده از یک رنگ غالب در کنار این رنگ در طراحی آشپزخانه می تواند نمای بسیار زیبایی ایجاد نماید. برای مثال این امکان برای شما وجود دارد که از انواع سینک رنگی بهره ببرید. این کار بدون شک نمای بسیار زیبایی ایجاد خواهد نمود.

استفاده از سنگ مرمر

نمونه ای از بهترین متریال طبیعی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، سنگ مرمر می باشد. زیبایی این سنگ بر هیچ کس پوشیده نیست و وجود رگه های خاکستری رنگ در آن می تواند از ایجاد فضایی یکنواخت جلوگیری به عمل آورد. استفاده از سنگ مرمر در قسمت کانتر یا جزیره آشپزخانه می تواند نمای زیبایی ایجاد نماید.

استفاده از ایده های طراحی دیوار

طراحی یک دیوار غالب در آشپزخانه می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه هایی باشد که از رنگ سفید در آن ها استفاده شده است. از جمله ایده های منحصر بفردی که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید، استفاده از یک تخته سیاه و نصب آن بر روی دیوار می باشد. از این تخته سیاه می توانید برای یادداشت کردن کارهای روزانه خود استفاده نمایید.

نکات پایانی

آن چه که در این جا به بیان آن پرداختیم، ارائه ایده هایی در زمینه طراحی آشپزخانه با استفاده از رنگ سفید می باشد. استفاده از این ایده ها بدون شک نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه ایجاد می نماید. آیا شما به استفاده از این رنگ در طراحی آشپزخانه علاقمند هستید؟ به نظر شما از چه ایده هایی می توان در این زمینه بدون ایجاد یکنواختی استفاده کرد؟ در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 141

به "رنگ سفید در طراحی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ سفید در طراحی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید