راه حل احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر محصول یک استارت آپ گفت: محدودیت های متعدد امروز جامعه با توجه به وجود کرونا برای مراجعه حضوری و انجام مشاوره تهدیدی جدی برای مشاوره های روانشناسی است که یک تیم استارتاپی را بر آن داشت تا راهکاری برای آن بیاندیشد.

راه حل احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا

هومن فرهومند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشاوره حضوری این روزها به دلایل متعددی مانند پیشگیری از همه گیری کرونا، مراقبت از بچه ها یا سالمندان و افرادی که در جلسات مشاوره حضوری معذوریت طرح موضوع دارند، بعلاوه افرادی که تمایل به فاش شدن هویت خود ندارند، کمی به حاشیه رفته که مشاوره آنلاین برترین راهکار برای احیاء جلسات مشاوره روانشناسی است.

وی اضافه کرد: استارت آپ فارگو ارائه خدمات مشاوره ای در تمام زمینه های روانشناسی را به عنوان هدف طراحی خود از ابتدای سال 1399 پایه گذاری کرد و در پی عملی کردن رسالت اجتماعی خود مبنی بر اشاعه سلامت و بهزیستی روان در بین شهروندان است که در این راه تیمی از متخصصان روانشناسی تشکیل شده تا محتوایی اختصاصی در این حوزه را در قالب های ویدیویی، صوتی و متنی به صورت رایگان تهیه و به شکل نرم افزار در اختیار کاربران قرار دهد.

مدیر محصول این استارتاپ با اشاره به طراحی نسخه های android و ios برای استفاده مخاطبان، توضیح داد: برای مقابله با محدودیت های مارکت های اپلیکیشنی خارجی نسخه وب اپ نیز طراحی شده تا کاربران با خیالی آسوده از خدمات تحت وب استفاده نمایند. بعلاوه استفاده از سرورهای داخلی برای برقراری بهتر تماس های تصویری و صوتی نیز میسر است و این اقدام باعث افزایش کیفیت ارتباط تصویر، صوتی و اطمینان از ارتباطی پایدار در جلسات مشاوره خواهد شد.

وی عنوان نمود: وجود این سرورهای داخلی باعث شد هزینه تماس های آنلاین این شرکت، در مقایسه با نسخه های خارجی، نیم بها محاسبه گردد. این شرکت ویژگی پیگیری پیشرفت درمان را نیز در اختیار روانشناسان قرار می دهد تا فرآیندهای درمانی به طور کامل طی گردد.

فرهومند گفت: هم اکنون علاوه بر امکان مشاوره با این شرکت، ویژگی برگزاری وبینارهای مرتبط نیز فراهم شده تا در کنار سایر ویژگی های اختصاصی این پلتفرم، شرکت نمایندگان نیز می توانند به وسیله ارسال صوت و تصویر مشارکت فعال در این وبینارها را داشته باشند. ارائه محتوای آموزشی به مخاطبان خارج از محیط وبینارها، منجر به راه اندازی تلویزیون اینترنتی شد که مجوزهای لازم از ساترا دریافت شده و در حال پخش آزمایشی است و محتوای تخصصی روانشناسی را برای علاقه مندان این حوزه ارائه خواهد داد.

مدیر محصول این استارتاپ گفت: عدم افشای اطلاعات کاربران و حفظ حریم شخصی آنان به عنوان مهمترین راه برای جلب اطمینان و اعتماد مخاطبان از جمله خدمات این شرکت است که در بخش ها و فرآیندهای مختلف اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1379

به "راه حل احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید