دنبال تقابل با رسانه ها نیستیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/اردبیل رئیس شورای روابط عمومی های استان اردبیل گفت: سیاست استانداری اردبیل و شورای هماهنگی روابط عمومی ها تعامل با رسانه هاست و به هیچ وجه دنبال تقابل با اصحاب رسانه نیستیم.

دنبال تقابل با رسانه ها نیستیم

غلامحسین غاربی پنجم بهمن در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل با بیان اینکه تقابل با رسانه ها هیچ نتیجه و ثمره ای به همراه ندارد، اعلام کرد: ماهیت کار روابط عمومی ها و رسانه ها ایجاب می نماید که در یک فضای همدلی و همراهی در کنار هم بتوانند کارها را به شکل شایسته به پیش ببرند.

مشاور استاندار اردبیل دومین رویکرد شورای هماهنگی روابط عمومی ها را تقویت برنامه های آموزشی و آشنایی روابط عمومی ها با روش های جدید در تعامل با عموم مردم توصیف کرد و گفت: با همکاری دانشگاه آزاد یک دوره کلاس آموزشی برگزار شده و در روزهای آینده همایش مدیریت بحران برای مدیران روابط عمومی برگزار خواهد شد.

غاربی موضوع ارتقای صندلی روابط عمومی ها را یادآور شد و اعلام کرد: استاندار اردبیل در جلسات متعدد بر ارتقای این صندلی تاکید نموده و امیدواریم با یک آسیب شناسی دقیق و به هنگام نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت گردد.

وی توضیح داد: هرچند دستگاه های اجرایی ما در بحث اطلاع رسانی با مسائل و تنگناهایی روبرو هستند اما ضرورت دارد نقیصه در این زمینه رفع و یک حرکت تحول آفرینی را در عرصه اطلاع رسانی شفاف ببینیم.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اشاره نمود و گفت: از تیرماه این موضوع را مطرح کردیم اما بعضی از مدیران روابط عمومی ها این مساله را جدی نگرفتند تا در نهایت در دو مرحله ارزیابی ها بدون حب و بغض از آثار ارسالی روابط عمومی ها انجام شد تا در این مراسم از سه روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی استان تجلیل کنیم.

غاربی با قدردانی از مدیران روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان اردبیل که در مرحله نهایی داوری ها به خاطر جلوگیری از شائبه ها کنار کشیدند تا سایر روابط عمومی ها باهم رقابت نمایند، اضافه کرد: در کنار تجلیل از روابط عمومی های برتر استان و افتخارآفرین در عرصه کشوری در این برنامه از برگزیدگان مسابقات ورزشی دارت و تنیس روی میز نیز تجلیل می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در انتها این مراسم مهرداد سلیمی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل، مسعود ولیزاده مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل و احد اقبالی مدیر روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان روابط عمومی های برتر استان اردبیل مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین از دستگاه های قابل تقدیر و همچنین روابط عمومی های پیروز در عرصه کشوری و برگزیدگان مسابقات رشته های ورزشی تنیس روی میز و دارت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 220

به "دنبال تقابل با رسانه ها نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال تقابل با رسانه ها نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید