خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا گفت: امدادخودرو سایپا ناوگان بین جاده ای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل خود را در سطح شهر های کشور افزایش دهد.

خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو و به نقل از سایپا، عباس فخاریان با اشاره به همکاری و هماهنگی با ستاد ملی کرونا، افزود: امدادخودرو سایپا به منظور همکاری با کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصمیم گرفت، ضمن فراهم سازی شرایط بهداشتی مناسب برای امدادگران و خدمت رسانان خود به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات امداد جاده ای را به حداقل برساند.

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه کاهش نیروهای خدمات امداد جاده ای با هدف افزایش توان این شرکت برای ارائه خدمات در محل سکونت هموطنان اجرا شده، شرح داد: ارتقا سطح ارائه مشاوره فنی تلفنی و خدمات خودرو در محل، در اولویت کاری امداد خودرو سایپا قرار گرفته است.

به گفته وی هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری 096550 و یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 412

به "خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید