خبرنگاران دیپلمات ایرانی: نمایشگاه شانگهای بستری برای همکاری های برد - برد است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران- خبرنگاران- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای در اقتصاد جهانی، ابتکار دولت چین را بستری برای همکاری بین کشورهای غنی و فقیر و اقتصادهای کوچک و عظیم در قالب همکاری برد- برد توصیف کرد.

خبرنگاران دیپلمات ایرانی: نمایشگاه شانگهای بستری برای همکاری های برد - برد است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رمضان پرواز روز پنجشنبه در گفت و گو با روزنامه گلوبال تایمز چین با اشاره به آنکه نمایشگاه واردات چین بستری مناسب برای معرفی کشورها و توانمندی های آنان را فراهم آورده است، از نقش این نمایشگاه در تبادلات فرهنگی و آشنایی کشورها با فرهنگ یکدیگر تمجید کرد.

وی از افزایش حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه سال جاری با وجود شیوع کرونا اطلاع داد و اضافه نمود: تدارک لازم برای حضور گسترده کشورمان در تمامی بخش های نمایشگاه سال جاری در مساحتی بیش از 500 مترمربع فراهم شده بود که به دلیل شیوع کووید- 19 تمامی آن اجرایی نشد اما به هر ترتیب سال جاری 28 شرکت ایرانی در نمایشگاه حضور دارند این درحالی است که سال گذشته تنها 15 شرکت حضور داشتند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای با تشریح تعداد شرکت های ایرانی در بخش های مختلف نمایشگاه، گفت: تعداد 15 شرکت دانش بنیان ایرانی در بخش صنایع هوشمند و فناوری اطلاعات و 13 شرکت در سایر بخش ها محصولاتی مانند نانوفیبر، فرش ایرانی، تابلو فرش، گیاهان دارویی و مواد خوراکی را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

در سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای، 28 شرکت ایرانی حضور دارند که نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی نشان می دهد. سال جاری شرکت های ایرانی در چهار بخش فناوری و شرکت های دانش بنیان، فرش و صنایع دستی، خشکبار و مواد غذایی و فرهنگی شرکت نموده اند.

سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای از تاریخ 5 تا 10 نوامبر 2020 (15 تا 20 آبان) در شهر شانگهای در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 777

به "خبرنگاران دیپلمات ایرانی: نمایشگاه شانگهای بستری برای همکاری های برد - برد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دیپلمات ایرانی: نمایشگاه شانگهای بستری برای همکاری های برد - برد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید