حضور جوانان در تیم اصلی ضروری است، مستحق برد بودیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، محمد کشاورز بعد از پیروزی قاطع مقابل فردوس قم گفت: در مجموع بازی خیلی خوبی بود اما نیمه اول نتوانستیم آنطور که باید و شاید عملکرد خوب خود را به نمایش بگذاریم.

حضور جوانان در تیم اصلی ضروری است، مستحق برد بودیم

وی اضافه نمود: در نیمه اول تیم دچار یک بر هم ریختگی تاکتیکی بود و در این نیمه از تیم خود راضی نبودم، اما توانستیم با تعویض ها و صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم فرایند بازی را به سود خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: در نیمه دوم پیروز شدیم با گل های زیاد آنچه باید را نشان دهیم و به پیروزی خوبی مقابل تیم فردوس قم برسیم، آنها نیز خیلی خوب بازی کردند اما این پیروزی حق ما بود.

نگاهم به جوانان مثبت است

وی در خصوص استفاده از جوانان در تیم فوتسال گیتی پسند اعلام کرد: من از روزی که آمدم نگاهم به جوانان مثبت بوده و کوشش نموده ام از آنها در تیم اصلی استفاده کنم.

کشاورز اضافه نمود: امروز شاهد بود سید سجاد موسوی از تیم جوانان در نیمه دوم بازی کرد و گل نیز زد، بعلاوه مهدی مهدی خانی پیروز شد با عملکرد خوب خود دو گل بزند.

وی تاکید نمود: تا وقتی من در گیتی پسند فعالیت می کنم از این جوانان استفاده می کنم و این عادت که از روز اول فعالیتم داشتم را هرگز ترک نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص عملکرد داور بازی گفت: از داوری دلخور هستم اما در خصوص آن صحبتی نمی کنم.

به گزارش خبرنگاران، علی زندی پور سرمربی فردوس قم بعد از این مصاف حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1339

به "حضور جوانان در تیم اصلی ضروری است، مستحق برد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور جوانان در تیم اصلی ضروری است، مستحق برد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید