حضور تیم ملی در جام جهانی با لباس ایرانی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تیم ملی فوتبال کشورمان با لباسی که نشان تجاری ایرانی دارد در جام جهانی شرکت خواهد نمود.

حضور تیم ملی در جام جهانی با لباس ایرانی

برنامه مجله فوتبال امشب با موضوع آنالیز شرایط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و البسه تیم ملی در جام جهانی روی آنتن رفت.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که من راهنمایی فدراسیون را بر عهده گرفتم هیئت رئیسه 8 نفر بودند یک نفر نیز کم شد و تعداد برای تشکیل جلسات هیئت رئیسه کفایت نمی کرد پس ا ز سوی مجمع اختیار تصمیم گیری درباره مسائل اقتصادی به من تفویض شد.

او گفت: می گویند اعضای هیئت رئیسه در تصمیمات اتخاذ شده نقشی نداشتند و من می گویم تصمیم خاصی گرفته نشده. تصمیماتی در فرایند آماده سازی تیم ملی بود که نیازی به نظر هیئت رئیسه نداشت و مجمع در مسائل اقتصادی به من تفویض اختیار کردند.

کاجدی ادامه داد: اعضای کمیته فنی طبق اساسنامه تصمیم گیر نیست و نقش مشورتی دارند و درباره اسکوچیچ من همراه 7 نفر اعضای هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم او ابقا گردد. اگر می خواستیم مربی دیگری بیاوریم این یک تصمیم می شد. بعضی مسائل خارج از فدراسیون به ما القا می شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان نمود: درباره تغییر سرمربی تیم ملی من با آقای دایی تماس گرفتم تا با او دیدار کنم اما صحبتی انجام نشد. با اسکوچیچ تا 2023 قرارداد داریم و صد در صد از او حمایت می کنیم.

او اضافه نمود: هیچ یک از بازیکنان ما چیزی جز صلاح فدراسیون و تیم ملی را نمی خواهند اما شاید بیانشان برای ابراز این دلسوزی فرق داشت. بازی با سنگال قطعی شده و امیدواریم باری با اروگوئه تا فردا یا پس فردا قطعی گردد. کسی نباید پشت بازیکنان قراربگیرد و صحبت هایش را انجام دهد.

ماجدی گفت: از هفته آینده آموزش وی ای آر را آغاز می کنیم.

او بیان نمود: تیم ملی با نشان تجازی ایرانی در جام جهانی شرکت خواهد نمود. ما فراخوان دادیم. 7 نشان تجاری به ما پاکت دادند. دو سه برند ایرانی و ما بقی خارجی بودند. مشکل برند خارجی این است که گمرکش هزینه بر خواهد بود. ما اکنون تمام البسه را به صورت رایگان تحویل می گیریم. به ما پولی نمی دهند . در فراخوانی که گذاشتیم مبلغی که مدنظر دارید به ما پیشنهاد نشد بلکه گفتند لباس تیم را رایگان داده و برای سایر تیم هایتان با تخفیف لباس می دهیم.

او گفت: حدود 30 هزار جوان دختر و پسر را استعدادیابی کردیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1604

به "حضور تیم ملی در جام جهانی با لباس ایرانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور تیم ملی در جام جهانی با لباس ایرانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی در جام جهانی با لباس ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید