جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری ها

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش تجارت نیوز، وحید حسن پور، مدیرعامل کارگزاری صباتامین، عرضه اولیه سهام این کارگزاری و سایر کارگزاری هایی را که درخواست عرضه سهام شان را در بورس دادند، منوط به رفع موانع و محدودیت های قانونی در سطح شورای عالی بورس دانست و گفت: تا زمانی که دستورالعمل محدودیت خرید و فروش سهام کارگزاری ها در بورس، اصلاح نشود، نه تنها صباتامین بلکه سایر کارگزاری ها نیز نمی توانند سهام شان را در بازار سهام عرضه کنند.

جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری ها

وی اضافه کرد: کارگزاری صباتامین از 6 ماه پیش درخواست عرضه سهام را به همراه امیدنامه و سایر مدارک، به شرکت فرابورس ارایه داده است اما با توجه به محدودیت های قانونی، دستورالعمل مذکور باید در سطح شورای عالی بورس بررسی و اصلاح شود.

مدیرعامل کارگزاری صباتامین، به حضور و نگاه مثبت دکتر قالیباف اصل در راس سازمان بورس اشاره و اظهار کرد: امیدواریم ایشان تصمیم مثبتی در این زمینه اتخاذ و در راستای رفع محدودیت و موانعی که بر سر راه کارگزاری ها برای عرضه سهام شان در بازار سرمایه وجود دارد، اقدام کنند.

به گفته حسن پور، در صورت اصلاح دستورالعمل محدودیت خرید و فروش سهام کارگزاری ها از سوی شورای عالی بورس، فرایند پذیرش و بورکراسی عرضه اولیه سهام کارگزاری صباتامین به 2 ماه زمان نیاز دارد و پس از آن فرایند پذیرش از سوی فرابورس انجام خواهد شد.

منبع: بااقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 458

به "جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبرها از عرضه اولیه کارگزاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید