تلفیق لوکس و اسپرت

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خودروسازی آئودی در ساخت شاسی بلند های لوکس و اسپرت تبحر بالایی دارد و مدل SQ 8 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت خودروساز آلمانی است.

تلفیق لوکس و اسپرت

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، آئودی SQ8 2021 یکی از سریعترین خودروهای فراوری آلمان به شمار می رود که قادر است با 500 اسب بخار قدرت، سرعت عجیب و غریبی داشته باشد. کابین این خودرو مانند Q8 استاندارد است و جدیدترین فناوری اطلاعات و سرگرمی را داراست.

SQ8 دارای جایگاه های چرمی است. در داخل کابین آئودی SQ 8 نیز شبیه سایر خودرو های مدل S، تزئین به رنگ مشکی و با ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود دارد که نشان S را در جایگاه ها برجسته می نماید. پدال ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند که همراه با تزیین آلومینیومی روی درها، به عنوان امکانات استاندارد ارائه می شوند.

یک طراحی بیرونی تهاجمی SQ8 را از سطح ابتدایی متمایز می نماید. این آئودی در برابر بعضی از شاسی بلند های محبوب مانند پورشه کاین و مرسدس-AMG کلاس GLE رقابت می نماید.

شاسی بلند آئودی SQ8 روی رینگ های 21 اینچی به عنوان گزینه استاندارد سوار شده است ولی در صورت درخواست مشتری با رینگ های 22 اینچی هم عرضه می گردد.

دیسک های ترمز سرامیکی فیبر کربن نیز به عنوان گزینه استاندارد در دسترس هستند. SQ8 دارای تعدادی تغییر طراحی نسبت به آئودی Q8 است که ارتباط نزدیکی با مدل کاربردی تر Q7 دارد و روی پلتفرم MLB Evo گروه خودروسازی فولکس واگن سوار می گردد.

این خودرو از امکانات رانندگی خوبی مانند کروز کنترل تطبیقی ، یک صفحه نمایش با راهنمایی ناوبری، عناصر روشنایی بیرونی LED جذاب، جایگاه های عقب گرم شده و سایبان های برقی عقب برخوردار است. همه مدل های SQ8 دارای بهترین ویژگی های افزایش عملکرد هستند که آئودی می تواند به آن ها بپردازد، بنابراین مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید.

یک توربوشارژ دوقلو 4.0 لیتری V-8 قدرت SQ8 را تأمین می نماید و 500 اسب بخار قدرت و 568 گشتاور ایجاد می نماید. این مدل به صورت استاندارد با چهار چرخ متحرک کواترو و جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک ارائه می گردد. آئودی ادعا می نماید که SQ8 می تواند در 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد.

همانطور که به طور معمول در مدل های S آئودی است، فضای داخلی دارای ویژگی های استاندارد و مواد فانتزی بیشتری است. با داشتن جایگاه مخصوص، جایگاه عقب عظیم و فضای بار وسیع در سفر های جاده ای مفید است. متأسفانه، فضای ذخیره سازی داخلی کوچک است.

آئودی هر SQ8 را با یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی دوگانه و صفحه نمایش قابل تنظیم با کابین خلبان مجازی مارک تجاری می نماید. کابین تقریباً کاملاً دیجیتال برای خریداران مطلع به فن آوری بسیار جذاب خواهد بود، اما کسانی که کنترل های فیزیکی را برای مواردی مانند کنترل آب و هوا اهمیت می دهند، مورد توجه قرار نمی گیرند.

جلوپنجره S شکل با قاب مات نقره ای و چراغ های جلو LED، همراه با ورودی های هوای جدید و آینه های آلومینیومی جدید از جمله سایر تغییرات آئودی SQ 8 به شمار می فرایند. در عقب نیز دیفیوزر به رنگ سیاه مات تزئین شده است، درحالی که خروجی های اگزوز چهارگانه کنار آن به چشم می خورند. پکیج تزئین سیاه رنگ برای ظاهر طراحی و رنگ آمیزی خودرو به مشتریان پیشنهاد می گردد، که آن را بسیار جذاب می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 791

به "تلفیق لوکس و اسپرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفیق لوکس و اسپرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید