تسهیل در اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در اصفهان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان از برنامه ریزی برای تسهیل در روند اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در پهنه استان اصفهان خبر داد.

تسهیل در اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در اصفهان

امیررضا نقش گفت: طی بازدید از طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری گردشگری و با توجه به صحبت های انجام شده با سرمایه گذاران به این نتیجه رسیدم که ادامه روند فعالیت های آنان با برخی مسائل و تنگنا های اداری روبرو است که تلاش می کنیم از طریق انجام هماهنگی های لازم با نهاد های مرتبط، این مسائل مرتفع شود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: بی تردید برای ادامه حیات اقتصادی استان نیازمند توسعه گردشگری هستیم، لذا با تمام توان تلاش می کنیم تا اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در پهنه استان اصفهان تسهیل شود.

در این بازدید حسین سلوکانه معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز با ارائه گزارشی گفت: در حال حاضر بیش از 300 طرح گردشگری در 28 شهرستان استان در حال اجرا است که امید داریم با حمایت استانداری و ایجاد هر چه بهتر تعاملات میان دستگاه های مرتبط به ویژه در خصوص ارائه تسهیلات بتوانیم صنعت گردشگری را در پهنه استان اصفهان بهینه سازی کنیم.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1628

به "تسهیل در اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل در اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید