تروریست های بازداشتی در سوریه طرح خرابکارانه آمریکا در این کشور را افشا کردند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، طرح آمریکا برای اجرای اقدامات خرابکارانه در زیرساخت های نفتی و حمل ونقل سوریه، از سوی 27 شبه نظامی بازداشت شده افشا شد.

تروریست های بازداشتی در سوریه طرح خرابکارانه آمریکا در این کشور را افشا کردند

به گزارش به نقل از خبرگزاری تاس، گروهی متشکل از 27 فرد شبه نظامی که در یک پایگاه نظامی آمریکایی تحت آموزش قرار گرفته بودند به ارتش دولت سوریه تحویل داده شدند.

اولگ ژوراولو، رئیس مرکز آشتی روسیه برای احزاب مخالف سوری روز چهارشنبه گفت این افراد پس از آنکه به ارتش سوریه تحویل داده شدند، اذعان داشتند که آمریکا در حال برنامه ریزی برای اجرای بعضی اقدامات خرابکارانه در زیرساخت های نفتی و حمل و نقل سوریه است.

وی گفت: در شب های 13 و 14 آوریل 2020 گروهی از شبه نظامیان عضو گروه های مسلح غیرقانونی که در یک پایگاه نظامی آمریکایی در نزدیکی اردوگاه الرکبان تحت آموزش قرار گرفته بودند، در کوشش بودند منطقه التنف را ترک نمایند.

این مقام روس اضافه کرد: این شبه نظامیان تاکید کردند که تحت آموزش آمریکایی ها قرار گرفته بودند تا به اجرای اقدامات خرابکارانه در زیرساخت های نفتی و گازی و حمل و نقل سوریه همچنین سازماندهی حملات تروریستی در سرزمین های تحت کنترل دولت سوریه بپردازند.

به گفته ژوراولو، 27 شبه نظامی تحویل داده شده اکنون در تدمر تحت محافظت نیرو های دولتی قرار دارند. این شبه نظامیان ده ها قبضه سلاح گرم ازجمله مسلسل های سنگین به همراه داشتند. آن ها تصریح کردند که این تسلیحات و خودرو ها را آمریکا در اختیار آن ها قرار داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 448

به "تروریست های بازداشتی در سوریه طرح خرابکارانه آمریکا در این کشور را افشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست های بازداشتی در سوریه طرح خرابکارانه آمریکا در این کشور را افشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید