تارتار: بعد از گل سپاهان هم پرچم پایین آمد هم گل صحیح اعلام شد، افشاریان در چینش داوران دقت کند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد گلی که تیمش در مصاف با سپاهان دریافت نموده، آفساید بوده است.

تارتار: بعد از گل سپاهان هم پرچم پایین آمد هم گل صحیح اعلام شد، افشاریان در چینش داوران دقت کند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: بازی زیبایی بود. هر دو تیم در آغاز بازی همدیگر را خوب پرس می کردند. هم تیم ما و هم تیم سپاهان، بازی فیزیکی و درگیرانه ای انجام دادیم و ما خیلی خوب کار کردیم و به یک گل بسیار خوب و تاکتیکی در حملات سریع مان رسیدیم.

وی اضافه نمود: من کارشناس نیستم، اما روی گل سپاهان با هر کسی صحبت کردم، گفتند که دو بازیکن تیم سپاهان روی گل تأثیرگذار بودند. در آن صحنه هم پرچم بالا رفت و هم داور سوت زد و وقتی سوت زده می گردد، یعنی بازی متوقف می گردد و بازیکنان ما هم ایستادند. با این حال پس از ورود توپ به دروازه ما، هم پرچم پایین آمد و هم داور مسابقه گل را صحیح اعلام نمود. با این حال من کارشناس نیستم و فقط تصورم این است که گل مردود بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام نمود: من روز گذشته هم اشاره ای به مسائل داوری داشتم و ابراز امیدواری کردم که تیم داوری برنده مسابقه باشد. به هر حال هر چه بود بازی تمام شد و از بازیکنان تشکر می کنم که هر چه گفته بودیم را مو به مو در زمین اجرا کردند.

تارتار درباره اعتراض پیکانی ها روی یک صحنه دیگر و مشکوک به پنالتی گفت: مطمئنم که دست بازیکن حریف مقابل توپ را گرفت. نمی دانم با قوانین نو پنالتی است یا نه. دست بازیکن حریف حالت طبیعی داشت که من در این مورد نمی دانم قانون چیست، اما به هر حال دست بازیکن حریف مقابل توپ ما را گرفت. در این هفته های پایانی از آقای افشاریان خواهش می کنم که حالا که به فدراسیون آمده، در چینش داوران دقت نمایند و برای تیم های بالای جدول و تیم هایی که پایین جدول برای سقوط نکردن می جنگند، دقت داشته باشند.

وی در خصوص اعتراض سایپایی ها به رأی صادر شده از سوی کمیته استیناف گفت: جالب است که یک ساعت پیش از اعلام رأی من رادیو را گوش می کردم که یکی از دوستان در باشگاه سایپا مصاحبه زنده ای داشت و می گفت هر تصمیمی در کمیته استیناف باشد، ما تمکین می کنیم و احترام می گذاریم، اما حتی نگذاشتند از حرف خودشان دو روز بگذرد و کمتر از 12 ساعت اعتراض پشت اعتراض مطرح شد و حتی مسئله CAS را وسط کشیدند. ما در زمین مسابقه بازی را برده بودیم و اگر رأی چیز دیگری بود باید به عدالت فدراسیون فوتبال شک می کردیم. ما از کمیته استیناف و آقای صالحی تشکر می کنیم که اجازه ندادند حقی پایمال گردد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان راجع به اینکه گویا چند نفر در اتفاقات ملاقات این تیم مقابل سایپا و انجام شش تعویض مقصر بودند و آیا او از کادر فنی اش درباره تعداد تعویض ها سوال نکرده بود، گفت: من شخصاً از کادر فنی ام پرسیدم. به هر حال اشتباه از جانب چند نفر اجرا شده و اگر برخوردی هست، باید با آن چند نفر برخورد گردد. یک تیم نباید متضرر گردد. تعویض ششم هم تأثیری در بازی نداشته است و صحبت هایی هم که مطرح می گردد، حالت طنز دارد. این اتفاقات صد سال یک بار رقم می خورد و به نظرم باید با آنهایی که اهمال کردند برخورد گردد، نه تیمی که در زمین زحمت کشیده و نتیجه گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1221

به "تارتار: بعد از گل سپاهان هم پرچم پایین آمد هم گل صحیح اعلام شد، افشاریان در چینش داوران دقت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بعد از گل سپاهان هم پرچم پایین آمد هم گل صحیح اعلام شد، افشاریان در چینش داوران دقت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید