برگزاری جشنواره منطقه ای طعم امید در استان گلستان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری جشنواره منطقه ای طعم امید در استان گلستان صورت می گیرد.

برگزاری جشنواره منطقه ای طعم امید در استان گلستان

محمد جواد ساوری گفت: جشنواره طعم امید در قالب مسابقه ای منطقه ای بین استان های گلستان، مازندران، گیلان و تهران برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اضافه کرد: این جشنواره متشکل از مسابقه آشپزی ویژه افراد دارای معلولیت و با همکاری و تعامل 2 میز تخصصی گردشگری خوراک و گردشگری دسترس پذیر فدراسیون انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس با هدف ایجاد انگیزه، امیدبخشی، ترویج غذاهای سنتی، یاری به اشتغال زایی افراد دارای معلولیت در گردشگری خوراک و ارتباط افراد معلول با حوزه های متنوع صنعت گردشگری می گردد.

او نحوه پخت، بهداشت فرآیند طبخ و چیدمان و نحوه ارائه غذا را از جمله موارد مهم ارزیابی هیئت داوران عنوان نمود و اضافه کرد: نحوه پخت ماش پتی، باسترمه، ته چین اسفناج، ترشی پلو و جوجه برشته از جمله غذاهای اصیل گلستان در این جشنواره به رقابت گذاشته می گردد.

ساوری گفت: مسابقه و جشنواره منطقه ای طعم امید به صورت استانی به ترتیب 21 تا 24 مرداد امسال در استان های گلستان، مازندران، گیلان و تهران برگزار می گردد و برگزیدگان هر یک از استان ها در مسابقه نهایی که شهریور امسال برگزار می گردد، رقابت می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 تیر 1403 بروزرسانی: 28 تیر 1403 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1794

به "برگزاری جشنواره منطقه ای طعم امید در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره منطقه ای طعم امید در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید