بخش خصوصی ایران آماده انتقال تجربیات خدمات فنی و مهندسی هستند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز یکشنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر تازه بلاروس در تهران، با اشاره به ملاقات هفته گذشته خود با رئیس جمهور بلاروس در حاشیه اجلاس شانگهای در شهر دوشنبه تاجیکستان، اضافه نمود: فراهم کردن زمینه فعالیت بخش خصوصی و شرکت های تجاری دو کشور می تواند درتقویت همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و بلاروس موثر باشد.

بخش خصوصی ایران آماده انتقال تجربیات خدمات فنی و مهندسی هستند

رئیسی به درخواست سفیر بلاروس برای تایید مدارک دانشگاهی این کشور در ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی در دانشگاه های بلاروس لازم است برای این مشکل تدبیر مناسب اتخاذ شود.

دمیتری کالتسوف سفیر نو بلاروس در تهران هم ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهوری اسلامی ایران، روابط دو کشور را دیرینه و محبت آمیز خواند و با اشاره به اینکه در آستانه سی امین سال برقراری روابط هستیم، گفت: ماموریت اصلی من توسعه روابط دو کشور است و همه تلاش خود را برای تحقق این هدف بکار خواهم بست.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، کالتسوف با بیان اینکه بلاروس همیشه دوست ایران بوده و خواهد بود، تاکید کرد: آماده ایم سطح مبادلات تجاری را ارتقا دهیم و زمینه حضور و سرمایه گذاری شرکت های ایرانی را فراهم کنیم.

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1295

به "بخش خصوصی ایران آماده انتقال تجربیات خدمات فنی و مهندسی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی ایران آماده انتقال تجربیات خدمات فنی و مهندسی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید