ببینید؛ بسته الحاقی بازسازی پرسونا 3 شهریور ماه منتشر می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، شرکت اتلوس (Atlus) به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی Episode Aigis: The Answer پرسونا 3 ریلود را اعلام نموده است.

ببینید؛ بسته الحاقی بازسازی پرسونا 3 شهریور ماه منتشر می گردد

پرسونا 3 ریلود در واقع نسخه بازسازی شده نسخه سوم سری در سال 2006 است که با ارائه تصاویری کاملا تازه، این بازی را بازسازی می نماید. البته همه چیز در این نسخه حول محور گرافیک نمی چرخد، موسیقی در این نسخه ریمیکس شده و چندین تغییر در گیم پلی برای هماهنگ کردن آن با بازی های مدرن تر مجموعه صورت گرفته است. گفته شده که Expansion Pass بازی دارای سه موج از محتوا است که به طور منظم در طول سال 2024 منتشر می گردد. موج اول در 12 مارس منتشر شد و دو مجموعه موسیقی از پرسونا 4 گلدن و پرسونا 5 رویال اضافه نمود و به بازیکنان امکان گوش دادن به آهنگ های خاصی در حین کاوش در یک سیاه چال را می داد.

موج دوم در ماه مه منتشر شد که لباس های تازهی را برای شخصیت ها فراهم می کرد. موج سوم محتوا که مهم ترین آن نیز محسوب می گردد، بسته الحاقی ذکر شده است که برای انتشار در 10 سپتامبر (20 شهریور) برنامه ریزی شده است. تریلر این بسته به طور مختصر بخش هایی از گیم پلی بسته را به نمایش می گذارد، جایی که بازیکنان سیاهچاله تازهی را که در زیر خوابگاه ایواتودای یعنی The Abyss of Time باز شده است، کشف می نمایند.

در حالی که داستان The Answer همچون داستان اصلی است، تعدادی عناصر و محتوای گیم پلی اضافه خواهند شد که آن را به تجربه ای متفاوت تبدیل می نماید. تریلر ذکر شده بعلاوه بعضی از تعاملات و داستان The Answer را به همراه بعضی از دیالوگ های دوباره ضبط شده شخصیت متیس به تصویر می کشد. به نظر می رسد متیس نیز مانند شخصیت های کمپین اصلی به وسیله بازیگری متفاوت به زبان انگلیسی صداپیشگی شده است.

در نهایت برای تجربه این بسته به Expansion Pass احتیاج داردی و نمی توانید آن را به طور جداگانه خریداری کرد که موضوع اصلی بحث های اخیر حول محور بازی بوده است. با این حال، مشترکین گیم پس آلتیمیت می توانند Expansion Pass را بدون خرید آن دریافت نمایند.

پرسونا 3 ریلود هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1403 بروزرسانی: 24 خرداد 1403 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1789

به "ببینید؛ بسته الحاقی بازسازی پرسونا 3 شهریور ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی بازسازی پرسونا 3 شهریور ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید