با این تست روانشناسی زندگی خود را متحول کنید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران : روش های زیادی با عنوان تست های شخصیت شناسی وجود دارد که با پاسخگویی به آن ها می توانید بعضی از ویژگی های شخصیتی افراد را کشف کنید.

با این تست روانشناسی زندگی خود را متحول کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، به تصویر زیر نگاه کنید. آنچه را که در ابتدا مشاهده می کنید، به شما چیزی را نشان می دهد که باید در زندگی خود تغییر دهید. در صورتی که چند عامل را مشاهده می کنید، چشمان خود را بسته و کوشش کنید در ابتدا از یک جنبه نگاه کنید.

1- بوته ها

بوته ها نمادی از شکوفایی و توسعه هستند. بوته ها نماد جستجوی پیشنهادات و اطلاعاتی هستند که شما آن را تحسین نموده و به عنوان فردی آن را توسعه می دهید. بوته ها هدف گرا هستند و زمانی که کاری به خاتمه می رسد، احساس سرافرازی می نمایند.

پس در صورت دیدن بوته، باید یاد بگیرید مسائل کوچک را در آرامش و به اندازه چیز هایی که برای آن ها سخت کار می کنید، قدر بدانید. بلندپرواز بودن (و کوشش برای رسیدن به مراحل عالی) امری مطلوب است؛ اما اجازه ندهید این مسأله بر شما حکم فرما گردد.

2- قفس

بطور کلی احساس گم شدن دارید؛ گویی که به تازگی به مانند گویی کروی، داخل دوایری بسته گیر افتاده اید و با دیوار های آجری صحبت می کنید. احساس می کنید چیزی و یا شخصی مانع پیشروی شما شده است؛ اما دقیق نمی دانید او چیست و یا که کیست.

پس تأثیرپذیری از بیرون را متوقف کنید؛ چرا که این زندگی شماست و زمان آن است که همانطوری که می خواهید، زندگی کنید. میله ها را رها کنید و بال های خود را بگشایید؛ چرا که زمان پرواز است.

3- مرد چوب بُر

به نظر می رسد در زندگی، شما مسائل را بدون تأمل و درنگ حل می کنید وتمام مسائلی که به شکل مستقیم به ذهن متبادر می گردد، به خود به خود حل می شوند و فکر زیادی در مورد آن نمی کنید. این می تواند عواقبی ناگوار داشته باشد. با وجود آنکه شما تمامی مسئولیت های کارهایتان را برعهده دارید، بهتر است زیاد عذرخواهی نکنید.

قبل از درگیر کاری شدن در مورد آن فکر کنید و نسبت به آنچه زندگی برای شما به ارمغان می آورد، شکیبا باشید. زندگی کوتاه است و اگر به دنبال آزمودن آن باشید، بهترین بخش آن را از دست خواهید داد.

4- راه

راه و راستا، نمایانگر جنبش، پیشرفت و اعتماد است. این بدان معناست که چیزی در برابر چشمان شما واقع شده است که چیز های دیگر، حواس شما را پرت نخواهد کرد. شما راستا و راهی را برای یک هدف تعیین، تعیین نموده اید؛ از این رو برای انجام کار های دیگر و یا افراد دیگری که ممکن است از شما چیز دیگری را درخواست نمایند، وقت نمی گذارید.

حواستان باشد، شما در این زندگی تنها نیستید و افرادی دیگری نیز هستند که راستای مشابه شما را می پیمایند. پس در بعضی مواقع اجازه دهید آن ها در کنار شما قرار گیرند؛ چرا که خواهید فهمید داشتن دوستی مطمئن چقدر زیبا خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 786

به "با این تست روانشناسی زندگی خود را متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این تست روانشناسی زندگی خود را متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید