بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، آپارتمانی که امروز به شما معرفی می کنیم، متعلق به دهه 70 میلادی بوده و از ساختمانی بسیار قدیمی برخوردار است که البته با توجه به بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی ، در شرایط خوبی واقع شده است. همه واحدهای این ساختمان نوسازی شده اند اما آپارتمانی که برای معرفی به شما انتخاب کردیم، 150 مترمربع مساحت دارد و در سال 2016 طراحی داخلی و دکوراسیون آن به طور کامل بازسازی شد.

بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این آپارتمان در ساختمانی قرار گرفته است که در دهه 70 میلادی ساخته شده اما بعد از بازسازی و طراحی داخلی دوباره، قدمت آن اصلا به چشم نمی آید.

بعد از طراحی داخلی مجدد که بسیار ساده و کاربردی است، آپارتمان به دو بخش اصلی تقسیم شده که به واسطه یک راهرو از هم جدا شده اند.

فضای عمومی خانه، از پنجره های عظیمی برخوردار است که بالکن مجاور را به نمایش می گذارند.

بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی به طور کلی متحول شد. ابتدا کل خانه تخریب شد تا معمارها همه چیز را اول طراحی نمایند. درنتیجه پی و سازه خانه براساس احتیاج و علایق ساکنان جدید بنا شد. معمار پروژه، یک رنگبندی ساده و ماندگار برای دکوراسیون جدید انتخاب کرد. دکوراسیون این آپارتمان اکنون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده، ترکیبی که هرگز قدیمی نشده و از چشم نمی افتد.

مبلمان سفارشی اتاق نشیمن، دراز و طویل بودن آن را بیشتر به چشم می آورد.

در نقشه یکسره این خانه، جای مخصوصی برای اتاق غذاخوری در نظر گرفته شده.

در مجاورت اتاق غذاخوری، پنجره عظیمی قرار گرفته است که هم نور طبیعی را وارد محیط نموده، هم منظره زیبایی برای سالن غذاخوری ایجاد می نماید.

گرد بودن میز غذاخوری، این فضا را دنج و صمیمی تر نموده.

راهروی ورودی، خانه را به دو بخش مجزا تقسیم می نماید. یک بخش به فضاهای عمومی مانند نشیمن، آشپزخانه اُپن و غذاخوری اختصاص دارد. بخش دیگر از فضاهای خصوصی مثل دو اتاق خواب، اتاق استراحت خانوادگی و دو سرویس بهداشتی تشکیل شده.

آشپزخانه به صورت اپن ساخته شده و بخشی از نقشه یکسره خانه محسوب می گردد ولی هویت جداگانه ای دارد.

دیوار انتهایی، تعداد زیادی کمد دیواری مشکی را در خود جای داده که محل اصلی انبار و نگهداری وسایل خانه هستند.

بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی : فضای عمومی این خانه بسیار دلباز و پرنور است. وجود پنجره های عظیم، این محوطه را پر از نور طبیعی نموده و قفسه های دیواری توکار که به صورت سفارشی ساخته شده اند، فضا را طویل تر از چیزی که هست نشان می دهند. سالن استراحت در مرکز قرار گرفته، بقیه فضا هم توسط آشپزخانه و غذاخوری اشغال شده. این بخش خانه از چشم انداز زیبای بالکن و همچنین دسترسی مستقیم به اتاق ابزار و لوازم تعمیراتی برخوردار است.

جلوی بالکن پوشیده نیست، به این خاطر که صاحبخانه می خواست به محوطه سرسبز اطرافش احساس نزدیکی کند.

تعداد زیادی گلدان و گیاه آپارتمانی در دکوراسیون داخلی استفاده شده اند تا به این خانه سیاه و سفید، کمی رنگ و تضاد اضافه نمایند.

مبلمان تاکیدی این آپارتمان، به سبک مینیمال و مونوکروماتیک انتخاب شده اند.

بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی : یکی از نقاط بسیار دنج و پرنور این آپارتمان، اتاق غذاخوری می باشد. دنج بودن آن به دلیل گرد بودن میز غذاخوری است که منظره این اتاق را بسیار دلنشین نموده. وجود یک پنجره عظیم هم باعث شده چشم انداز خیره نماینده بالکن، به جزئی از فضای اتاق غذاخوری تبدیل گردد. البته همه این فضا به اتاق غذاخوری اختصاص ندارد، چون در گوشه سالن یک دفتر کار خانگی کوچک قرار گرفته.

تا چشم کار می نماید در این آپارتمان دو رنگ سیاه و سفید دیده می گردد.

در اتاق های خصوصی خانه هم شاهد همین رنگبندی هستیم.

تک پنجره عظیمی که در اتاق خواب زیر می بینید، در دکوراسیون سرتاسری خانه تقارن ایجاد نموده.

در گوشه و کنار اتاق های خواب، از لوازم دکوری و تاکیدی چوبی استفاده شده که باعث می گردد فضای این اتاق ها دنج و گرم و راحت باشد.

در سرتاسر خانه از پالت مونوکروماتیک استفاده شده و این پالت از عناصر تاکیدی برنج، مس و روی تشکیل شده. این ترکیب زیبا بیشتر در اتاق های خصوصی جلوه دارد. به لطف طراحی چندلایه و حجم زیادی از بافت های مختلف، اتاق های خواب این خانه از فضایی گرم و صمیمی برخوردار هستند.

این اتاق خواب کوچک، با وجود همه اثاثیه و مبلمانی که داخل آن قرار گرفته است، باز هم عظیم و دلباز است.

در طراحی سرویس بهداشتی اصلی، شاهد یک وان توکار و کاشی های جالب با طرح تکرارشونده هستیم.

کابینت روشویی این سرویس بهداشتی، دقیقا شبیه کمد و کابینت اتاق خواب می باشد. این کار، بین اتاق های مختلف یکپارگی و انسجام ایجاد نموده.

بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی : حمام های این خانه هم از نظر جذابیت چیزی از بقیه اتاق ها کم ندارند. پالت کروماتیک و مینیمال این خانه، در حمام ها ادامه پیدا نموده و آن ها را به فضایی جالب و ساده تبدیل نموده، اما نه آنقدر ساده که تیره و سرد و کسل نماینده به نظر برسند. کاشی های عجیب و جالب کف حمام، یا دستگیره های برنجی روی کشوهای روشویی، این حمام را به یک عضو واقعی در این خانه تبدیل نموده اند.

در اتاقک دوش، شاهد رنگبندی کروماتیک و تیره ای هستیم که با وجود چند عنصر تاکیدی، گرما و صمیمیت خاصی پیدا نموده.

این حمام از نورپردازی متوازنی برخوردار است، چون هم از منابع مصنوعی و هم از منبع طبیعی تغذیه می نماید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 460

به "بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و دکوراسیون آپارتمان قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید