اپوزیسیون ونزوئلا تور آمریکای لاتینی خود را آغاز کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران: همزمان با سفر رئیس جمهور ونزوئلا به کشورهای عضو مرکوسور، یکی از اعضای اپوزیسیون این کشور نیز به این کشورها مسافرت خواهد کرد.

اپوزیسیون ونزوئلا تور آمریکای لاتینی خود را آغاز کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان امریکا اینفوبائه؛ لئوپولدو لوپز ،یکی از اعضای اپوزیسیون ونزوئلا همچون نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور به کشورهای عضو مرکوسور سفر خواهد کرد.

لئوپولدو لوپز در نشستی خبری ادعا کرده است که در این سفر تمام حقیقت در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری 14 آوریل را بازگو خواهد کرد.

وی در رابطه با انتخابات ونزوئلا اظهار داشت: ما نه تنها در ونزوئلا بلکه در تمام کشورهای امریکای لاتین نشان خواهیم داد که نتایج انتخابات ونزوئلا را نپذیرفتیم و در تمام این کشورها انتخابات 14 آوریل را زیر سوال خواهیم برد.

لوپز در ادامه افزود: در برابر کنگره اوروگوئه شرایط سیاسی ونزوئلا را تشریح خواهیم کرد و همچنین در رابطه با تهدیداتی که متوجه اعضای اپوزیسیون است نیز مذاکره خواهیم کرد.

مادورو سفر خود به کشورهای آرژانتین، اروگوئه و برزیل را از امروز سه شنبه آغاز خواهد کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا خود اعلام کرده است که اروگوئه اولین کشوری است که از آن دیدار خواهد کرد. مادورو در این کشور با خوزه موخیکا، رئیس جمهور اروگوئه دیدار خواهد کرد و طی این دیدار در رابطه با گسترش روابط هر دو کشور به پای مذاکره خواهند نشست.

مادورو پس از دیدار با رئیس جمهور اروگوئه این کشور را به مقصد آرژانتین ترک خواهد کرد. در آرژانتین نیز با کریستینا فرناندز، همتای آرژانتینی خود دیدار خواهد کرد.

برزیل آخرین کشوری است که مادورو از آن دیدار خواهد کرد. در این کشور نیز با دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل مذاکره خواهد کرد.

مادورو مقصود اصلی این سفر را تقویت انسجام میان کشورهای آمریکای لاتین خوانده است.

پس از به قدرت رسیدن مادورو، تنش ها میان دولت و اپوزیسیون که مادورو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت نشناختند، بسیار بالا گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 268

به "اپوزیسیون ونزوئلا تور آمریکای لاتینی خود را آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپوزیسیون ونزوئلا تور آمریکای لاتینی خود را آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید