اف بی آی: دهها تروریست در شورش هواداران ترامپ حضور داشتند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از افراد آگاه در گزارشی گفت که دهها نفر از افرادی که نامشان در فهرست تروریستی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) واقع شده است، در تجمع طرفداران دونالد ترامپ در شورش 6 ژانویه در کنگره این کشور حضور داشتند؛ روزی که در پی هجوم اراذل و اوباش به ساختمان کنگره، نشست آنالیز و تأیید آرای الکترال تعطیل شد.

اف بی آی: دهها تروریست در شورش هواداران ترامپ حضور داشتند

به گزارش واشنگتن پست، اف بی آی در این باره خاطرنشان کرد که نام بیشتر این افراد به دلیل رفتارهای پیشین آنها در پایگاه داده های تحت نظر تروریست های ملّی (TSDB) به عنوان افرادی با مخاطرات امنیتی بالقوه، ثبت شده بود.

این روزنامه در ادامه می افزاید: این افراد غیر از کسانی هستند که نهادهای امنیتی دولت فدرال آنها را در لیست ممنوعیت پرواز قرار داده است تا مظنونان به تروریسم نتوانند از هواپیما برای مسافرت های خود استفاده نمایند.

این در حالی است که در یورش طرفداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره همزمان با برگزاری نشست مشترک کنگره برای تأیید آرای الکترال و اعلام پیروزی بایدن در روز ششم ژانویه، دست کم 5 تن از جمله یک مأمور پلیس کشته شد.

به دنبال هشدار اف بی آی، بیش از 150 هزار نیروی گارد ملی برای تامین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، آماده شده اند.

پلیس فدرال آمریکا می گوید در هر 50 ایالت این کشور شواهدی مبنی بر احتمال برپایی اعتراضات مسلحانه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 912

به "اف بی آی: دهها تروریست در شورش هواداران ترامپ حضور داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی: دهها تروریست در شورش هواداران ترامپ حضور داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید