ادامه فرایند کاهش دمای تهران ، یخبندان در ارتفاعات

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده کاهش دما قابل انتظار است.

ادامه فرایند کاهش دمای تهران ، یخبندان در ارتفاعات

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان تهران امروز (16 مهرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد و از اوایل شب تا شنبه (17 مهرماه) در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد.تا پنج روز آینده در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر، تندباد موقت و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق در نیمه شمالی احتمال دارد. بعلاوه در نیمه جنوبی هم وزش باد شدید به همراه گرد و خاک قابل انتظار است.

طی سه روز آینده هم فرایند کاهش نسبی دما و در ارتفاعات کوهستانی بالای 2500 متر ،یخبندان موقت شبانه سطح زمین پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و پیشوا با بیشینه دمای 26درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران هم فردا (17 مهرماه) ابری، به همراه وزش باد در بعد از ظهر و نیمه ابری همراه با وزش باد در شب خواهد بود. تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای 22و 13و آسمان تهران قسمتی ابری و همراه وزش باد در بعد از ظهر پیش بینی شده است.

شرایط آسمان مرکز پس فردا (18 مهرماه) همراه با قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد در آسمان صاف قابل انتظار است و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 17و 13درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1315

به "ادامه فرایند کاهش دمای تهران ، یخبندان در ارتفاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند کاهش دمای تهران ، یخبندان در ارتفاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید