ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به قشر جوان معرفی نکرده ایم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به طور جداگانه و شایسته برای قشر حاضر و جوان شناسانده نشده است.

ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به قشر جوان معرفی نکرده ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شیروان، علی مرجانی رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در حاشیه بازدید از دادگستری شهرستان شیروان در آستانه هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که شهید بهشتی خیلی زود از این دنیا رخت بربست با این حال جوانان و به ویژه قشر حاضر شناخت کافی از تلاش و شخصیت این مرد بزرگ ندارند و ما هم نتوانسته ایم به خوبی و شایستگی این شخیصت بزرگ را در تمام ابعاد به مردم و جوانان بشناسانیم.

وی گفت: اگر چنانچه دریکی از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی مطالعه و تحقیق شود و این پژوهش در اختیار جوانان قرار گیرد، اعتمادبه نفس بالایی در جوانان به دلیل داشتن چنین انقلاب و مذهبی به وجود خواهد آمد.

امید میلانلویی رئیس دادگستری شیروان هم گفت: شهید بهشتی چه در سیاست، چه در مبارزه با فساد و چه در مبارزه با تحجر، حرف نخست را می زد و امیدواریم بتوانیم با توجه به زیر ساخت ها، جامعه ای به دور از ظلم و جور و تعرض داشته و با الگوگرفتن از بزرگانی مانند شهید بهشتی، زندگی پر ثمر را به همراه داشته باشیم.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 566

به "ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به قشر جوان معرفی نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به قشر جوان معرفی نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید