Face App کودک گمشده را پس از 18 سال پیدا کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، اپلیکیشن جنجالی روسیه پیروز شد کودک گمشده ای را پس از 18 سال بیابد. این اتفاق در چین رخ داد و با توجه به طولانی بودن مدت گم شدن این فرد به شدت خبرساز شده است.

Face App کودک گمشده را پس از 18 سال پیدا کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود این که طی روزهای اخیر بسیاری از مقالات به مضرات Face App پرداخته اند به نظر می رسد این اپلیکیشن گاهی بسیار مفید است.

Face App پیروز شد که یک مرد جوان امروز که حدود دو دهه پیش وقتی کودکی نوپا بود، مفقود شده بود را دوباره پیدا کند. این اتفاق در شرایطی افتاد که نیروهای پلیس از اپلیکیشن Face App به عنوان آخرین راه استفاده کردند. درواقع نیروهای پلیس با بازگشایی بعضی پرونده های قدیمی سعی کردند راهی برای یافتن مفقودین پیدا نمایند و در نتیجه بین فعالیت های خود به این پرونده و مورد مفقودی رسیدند.

با همین روش نیز یو وایفنگ 21 ساله پیدا شد و در یک کنفرانس مطبوعاتی پدر و مادرش را برای اولین بار دید. شاید نه یو وایفنگ و نه والدینش باور می کردند که روزی دوباره یکدیگر را پیدا نمایند. البته جالب است بدانید که اپلیکیشن استفاده شده به وسیله پلیس چین دقیقا Face App نیست بلکه یک کپی چینی از این اپلیکیشن است که به وسیله شرکت تکنولوژی و خدمات فناوری چینی Tencent طراحی شده است.

محققان پایگاه پلیس ناحیه ای شنژن دراستان گوانگدونگ در جنوب چین پیروز شدند با تکنولوژی تشخیص چهره دقیق ترین چهره مشابه با کودک گمشده را طراحی نمایند. این نرم افزار تقریبا به مدت دو ماه کوشش نموده و حدود صد مورد مشابه با کودک گمشده را نیز شناسایی نموده است. نکته عجیب در خصوص این پرونده عدم اطلاع وایفنگ از ربوده شدن است. درواقع هنگامی که پلیس او را یافته بود، اعلام نموده بود که هرگز گم نشده بود ولی آزمایش ژنتیک تایید کرد که او با والدین بیولوژیک خود مطابقت دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1660

به "Face App کودک گمشده را پس از 18 سال پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Face App کودک گمشده را پس از 18 سال پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید