گردشگران روس به ترکیه بازگشتند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، هزاران توریست روس روز سه شنبه وارد ترکیه شدند تا امیدواری مقام های ترکیه برای احیا توریستی را افزایش دهند. پیش تر مسکو به مدت دو ماه پروازها را به علت نگرانی های مرتبط با شیوع ویروس کرونا به تعلیق درآورده بود.

گردشگران روس به ترکیه بازگشتند

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه از تهران در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

امیدواری ها برای احیا توریستی ترکیه با وجود واکسیناسیون و کاهش چشم گیر تعداد روزانه مبتلایان به ویروس کرونا جان گرفته است.

نخستین پرواز از مبدا مسکو با 132 مسافر به مقصد آنتالیا به زمین نشست. بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی پیش بینی شده بود در روز سه شنبه 44 هواپیما حامل حدود 12000 روس به آنتالیا برسند.

به گفته مسئولان در هفته های اخیر آمار رزرو هتل ها در ترکیه به وسیله توریستان روس و بعلاوه توریستان آلمانی امیدوارکننده بوده است.

سال گذشته حدود 2.13 میلیون توریست روس از ترکیه بازدید کردند. با این حال در سال 2019 آمار توریستان روس در ترکیه 7 میلیون نفر اعلام شده بود. تعداد توریستان آلمانی در ترکیه هم که در سال 2019 بیش از 5 میلیون نفر گزارش شده بود در سال گذشته به 1.1 میلیون نفر کاهش پیدا کرد.

در پانزدهم آوریل روسیه اغلب پروازها به ترکیه را به حالت تعلیق درآورد و هفته گذشته اظهار داشت این پروازها از 22 ژوئن از سر گرفته خواهند شد.

رویترز نوشت،یکی از کارشناسان حوزه توریستی ترکیه پیش بینی می نماید پس از اواسط جولای می توان انتظار حضور توریستان بریتانیایی و افزایش پیدا کردن فصل توریستی تا ماه نوامبر را داشت اما احیای کامل صنعت توریستی به فرصت بیشتری نیاز دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1217

به "گردشگران روس به ترکیه بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران روس به ترکیه بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید