یاری 14 میلیاردی بنیاد مستضعفان به صنوف هرمزگان و بوشهر، 5 میلیارد تومان سهم ملوانان شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بنیاد مستضعفان مبلغ 2 میلیارد تومان برای حمایت از افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر اختصاص داده است.

یاری 14 میلیاردی بنیاد مستضعفان به صنوف هرمزگان و بوشهر، 5 میلیارد تومان سهم ملوانان شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، این بنیاد در ادامه طرح حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به 3150 شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان و 2 هزار شناور در استان بوشهر که در ماه های اسفند و فروردین و با ایجاد محدودیت در تردد گردشگران دچار خسارت شده اند، مبلغ یک میلیون تومان اختصاص داد.

همچنین بنیاد مستضعفان مبلغ 2 میلیارد تومان نیز برای حمایت از افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش قرار شد این یاری ها به وسیله استانداری و امنای این استان توزیع گردد.

اختصاص 5 میلیارد تومان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش براى یاری به ستاد مقابله با کرونا استان هرمزگان و تخصیص مبلغ 2 میلیارد تومان به کمیته امداد استان به منظور یاری به نیازمندان جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و جاسک و منطقه محروم بشاگرد از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان است.

لازم به ذکر است بنیاد مستضعفان پیش از این نیز تعدادی از دست فروشان شهر تهران، 38 هزار خانواده زندانیان نیازمند، کولبران استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، حاشیه نشینان شهر تبریز، بچه ها کار و خیابانی و کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار تنگنا در تأمین معیشت خود شده اند را نیز مورد حمایت قرار داده است.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 443

به "یاری 14 میلیاردی بنیاد مستضعفان به صنوف هرمزگان و بوشهر، 5 میلیارد تومان سهم ملوانان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 14 میلیاردی بنیاد مستضعفان به صنوف هرمزگان و بوشهر، 5 میلیارد تومان سهم ملوانان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید