پیشنهاد خارج از عرف به ستاره پرسپولیس؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، یورگن لوکادیا در سه ملاقات گذشته پرسپولیس چهار بار پیروز به باز کردن دروازه حریفان شد تا مهاجم هلندی سرخپوشان تا انتها هفته ششم تبدیل به برترین گلزن لیگ برتر گردد.

پیشنهاد خارج از عرف به ستاره پرسپولیس؟

همین موضوع شایعاتی را درباره مهاجم تازه وارد فوتبال ایران به وجود آورده است. او که تا خاتمه فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد هنوز پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرد است، اما باز هم همچنان شایعه درباره نقل و انتقال این بازیکن وجود دارد.

لوکادیا نه تنها پیشنهاد تمدید از پرسپولیس را فعلا دریافت نکرده است بلکه هیچ پیشنهاد دیگری از مدیر برنامه های کشور های عربی برای پیوستن به تیم های این حوزه در زمستان نیز دریافت نکرده است. باشگاه پرسپولیس نیز تا کنون نامه رسمی برای انتقال هیچ یک از بازیکنان خود دریافت نکرده است تا این موضوع نیز صرفا شایعه تلقی شده و لوکادیا به طور قطع همانند سایر بازیکنان این تیم به حضور در پرسپولیس ادامه دهد.

شایعه پیشنهاد تیم های پولدار قطر و امارات در حالی پیرامون بازیکنان پرسپولیس است که در هیچ یک از این کشور ها زمان آغاز جابجایی نیم فصل نیست و لیگ برتر ایران هم فعلا جریان دارد تا جابجایی بازیکن امکان پذیر نباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1625

به "پیشنهاد خارج از عرف به ستاره پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خارج از عرف به ستاره پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید