تور بلغارستان: پارک آبی جاذبه ها یکی از مراکز تفریحی بلغارستان است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بیتوته/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پارک آبی جاذبه ها یکی از مراکز تفریحی بلغارستان است.

تور بلغارستان: پارک آبی جاذبه ها یکی از مراکز تفریحی بلغارستان است

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

حیف است که بلغارستان بروید اما زیباترین پارک آبی شرق اروپا و نخستین پارک آبی در بلغارستان طراحی شده به سبک منحصر بفرد موریس و مدیترانه ای را نبینید. این پارک آبی زیبا در بخش شمال غربی ساحل توریستی GOLDEN SANDS، در جاده اصلی از سمت ساحل توریستی RIVERIA به سمت ساحل ALBENA واقع شده است. پارک آبی AQUAPOLIS در منطقه جنگل وارنا قرار گرفته است و چشم انداز زیبای دریا و تمامی ساحل توریستی از این پارک قابل مشاهده است. این پارک ترکیبی از یک محیط طبیعی با عناصر مصنوعی مانند استخر، سرسره های آبی، جکوزی، جشمه، آبشار، قلعه های قدیمی و ساختمانهای به ظاهر مخروبه است. جالب است بدانید که ظرفیت پارک بالای 3000 بازدیدکننده است که می توانند به صورت همزمان در پارک مستقر باشند.

صخره نوردی با هفت راستا اختیاری در ورودی پارک قرار گرفته و مربیان باشگاه ADRENALINE هر روز بین ساعت 16 و 20 به وقت محلی آنجا حضور دارند. سالن آمفی تئاتر، آبشار و دریاچه مصنوعی و یک تنقلات فروشی به نام Alcazar در نزدیکی صخره ها بنا شده اند. در این پارک بعلاوه امکان تیراندازی برای بچه ها و بزرگسالان، صخره نوردی برای بچه ها، انیمیشن برای بچه ها، بازی، مسابقه و قرعه کشی با جوایز ارزنده AXTREME ZONE با سرسره های نفس گیر برای کسانی که در پی هیجان و ترشح آدرنالین هستند، فراهم شده که حتما باید آنها را امتحان کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1452

به "تور بلغارستان: پارک آبی جاذبه ها یکی از مراکز تفریحی بلغارستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان: پارک آبی جاذبه ها یکی از مراکز تفریحی بلغارستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید