وحشتناک ترین زن جهان با 15هزار پیرسینگ

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ایلین دیویدسون (Elaine Davidson) برزیلی، زنی است سرتاسر بدن او از سر تا انگشتان پاهایش پوشیده از بیش از 15 هزار پیرسینگ است و هدفش این است که این رقم را به 20 هزار برساند.

وحشتناک ترین زن جهان با 15هزار پیرسینگ

به گزارش روزیاتو؛ این زن که در ادینبورگ اسکاتلند زندگی می نماید با شرکت در برنامه تلویزیونی امروز صبح (This Morning) به آلیسون هموند و درموت اولیری، مجریان برنامه پیوست تا بیشتر در خصوص خود صحبت کند.

ایلین دیویدسون اعتراف کرد که با وجود اینکه وزن جواهراتش همین حالا هم به سه کیلو می رسد، می خواهد تعداد پیرسینگ هایش را به 20 هزار تا برساند و رکورد جهانی خود را حفظ کند.

او درباره واکنش هایی که از مردم می گیرد گفت: برخی ها خوششان می آید و برخی ها نه. اما من به نظرات خوب و بد عادت نموده ام.

دیویدسون ادامه داد: این جریان از زمانی که خیلی جوان بودم آغاز شد. همواره می خواستم در گینس رکوردی داشته باشم. این کتاب برایم نهایت علاقه بود، رویایم بود. پس از مدت ها کوشش پیروز شدم با آدم هایی از رکورد های جهانی گینس دیدار کنم و آن ها من را به بخشی از خانواده خود تبدیل کردند. این شگفت انگیز بود. یکی از برترین چیز هایی بود که برایم رخ داد.

او شرح داد که پیرسینگ دیگر برایش دردناک نیست و حالا حتی خودش هم می تواند این کار را برای خودش انجام دهد.

این پرستار سابق اولین بار در ماه می سال 2000 رکورد بیشترین پیرسینگ را شکست، هنگامی که یک مقام رسمی از رکورد های جهانی گینس او را مورد آنالیز قرار داد و 462 پیرسینگ روی بدنش پیدا کرد که 192 تا از آن ها روی صورتش بود.

او بعلاوه خالکوبی هایی روی صورت و بدن خود دارد. این زن عجیب روی تختی از ناخن می خوابد، روی آتش راه می رود، روی شیشه شکسته دراز می کشد و در رشته جودو کمربند مشکی دارد که در ژاپن آن را کسب نموده است.

ایلین بیش از 20 سال یک مجری حرفه ای در جشنواره فرینج ادینبورگ (Edinburgh Fringe Festival) بوده که بزرگترین جشنواره هنری دنیاست و در بین افراد محلی نیز مشهور است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1690

به "وحشتناک ترین زن جهان با 15هزار پیرسینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشتناک ترین زن جهان با 15هزار پیرسینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید