نصب پله برقی در کوهستان چین برای گردشگرهای ناتوان یا تنبل، عکس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، دولت چین برای گردشگرهای ناتوان یا تنبل تمهیداتی در نظر گرفته تا آنها هم از منطقه ها کوهستانی این کشور هم تماشا نمایند.

نصب پله برقی در کوهستان چین برای گردشگرهای ناتوان یا تنبل، عکس

نادیا زکالوند: از این به بعد گردشگرهایی که دوست دارند از منطقه ها کوهستانی چین تماشا نمایند اما حس و حال کوهنوردی را ندارند یا به علت مسائل جسمی، توانایی بازدید از این مکان ها را ندارند، می توانند با استفاده از پله برقی های غول پیکر که صدها متر طول دارند، قدم به کوه های مرتفع گذاشته و از تماشای منظره ها زیبای کوهستانی لذت ببرند.

مسئولان گردشگری استان ژجیانگ چین، پله های برقی بزرگ الجثه ای روی بخش هایی از کوه های این استان نصب کردند تا گردشگران بدون دردسر به برترین منظره ها کوهستانی دسترسی داشته باشند. این منظره ها زمانی فقط به وسیله پیاده روی های سخت در مسیرهای کوهستانی در دسترس بودند.

استان ژجیانگ، پر از تپه های سرسبز و زیباست و بیشتر گردشگران برای تماشا این منظره ها به این منطقه می آیند. اما گشت وگذار در این تپه ها، برای افراد مسن و البته بچه ها سخت است و مسئولان گردشگری برای حل این مشکل، پله برقی های بزرگ الجثه در قسمت های مختلف منطقه ها کوهستانی نصب کردند.

این پله برقی ها از 100 متر تا 350 متر طول دارند. این تمهیدات موجب جذب گردشگرهای بسیاری به این استان شده است.

منبع:

odditycentral

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1775

به "نصب پله برقی در کوهستان چین برای گردشگرهای ناتوان یا تنبل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب پله برقی در کوهستان چین برای گردشگرهای ناتوان یا تنبل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید