تور آفریقای جنوبی: معرفی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، آشنایی با شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

شرکت هواپیمایی که امروزر قصد آنالیز بیوگرافی و حوزه فعالیت آن را داریم، شرکتی هواپیمایی آفریقای جنوبی(South African Airways) است که همانطور که از اسمش بر می آید، یکی از ایرلاین های بزرگ و اصلی قاره سیاه و کشور آفریقای جنوبی است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم تاریخچه، اطلاعات، کلاس های پروازی و اطلاعات ضروری برای مسافرین این ایرلاین آفریقایی را به اتفاق یکدیگر آنالیز نماییم.

تور آفریقای جنوبی: معرفی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

تاریخچه شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

این ایرلاین آفریقایی در سال 1934 در پی خریداری شرکت هواپیمایی یونیون ایر ویز(Union Airways)، به وسیله دولت وقت کشور آفریقای جنوبی خریداری و تاسیس شد. در ابتدای کار اداره این شرکت به وسیله اداره راه آهن و بنادر آفریقای جنوبی بوده است. در ادامه راه این شرکت به علت تحریم های ضد آپارتاید دیگر کشورهای قاره آفریقا، اجازه پرواز به این کشورها و یا حتی توقف اضطراری در باندهایشان را از دست داد و تنها می توانست که به کشورهای دور و قاره های دیگر سفر کند. در طول این مدت که این ایرلاین به قاره های دور پرواز می کرد به شرکت هواپیمایی آفریکانز(Afrikaans) معروف شد. در ادامه جهت فعالیت های این شرکت و پشت سر گذاشتن مسائل دوران آپارتاید، در سال 1997 این ایرلاین تصمیم گرفت که نام و لوگوی این هواپیما را به شکل فعلیش تغییر دهد و بعلاوه ارائه خدمات صدور بلیط آنلاین نماید.

در سال 2006 این شرکت تصمیم گرفت به صورت مستقل از شرکت مادر فعالیت نماید. در واقع دولت آفریقای جنوبی از سال 2005 تا تاریخ 31 مارچ سال 2006 به این شرکت هواپیمایی وقت داد تا از شرکت مادر جدا گردد و به عنوان شرکتی مستقل فعالیت نماید. SAA که مخفف South African Airways است، پس از جدایی از شرکت مادر در 10 آپریل سال 2006 به اتحادیه استار الاینس پیوست. در واقع این ایر لاین اولین شرکت آفریقایی بود که به عضویت این اتحادیه در می آید. به خاطر همین افتخار همانطور که بالاتر هم قید کردیم، این شرکت یک فروند هواپیمای ایرباس 600-340 و یک فروند هواپیمای بوئینگ 800-737 را مجددا با آرم استارالاینس رنگ آمیزی کرد. در حال حاضر شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی به عنوان مهم ترین و فعال ترین شرکت هواپیمایی قاره آفریقا فعالیت می کند.

بعلاوه شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی یکی از اعضای کلیدی و اصلی اتحاد استار الاینس نیز می باشد. این شرکت در حال حاضر به بیش از 53 مقصد مختلف در سراسر دنیا و آفریقای جنوبی پرواز مستقیم دارد و در ناوگان هواپیمایی خود بیش از 56 فروند هواپیما و جت مسافر بری دارد. دفتر مرکزی این شرکت در فرودگاه بین المللی اولیور تامبو، در شهر گائوتنگ کشور آفریقای جنوبی نهاده شده است. قطب های اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین المللی کیپ تاون و فرودگاه بین المللی اولیور تامبو می باشند. مدیریت این شرکت از نوامبر سال 2017 به ویانی جارانا(Vuyani Jarana) سپرده شده است.

شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی به عنوان حامی اصلی فدراسیون دنیای تنیس (ATP) از 20 ژوئن سال 2008 نیز در کنار فعالیت های هوایی خود، به عنوان اسپانسر این این فدراسیون در کنارش نیز حضور دارد. این شرکت در تاریخ 16 اوت سال 2012، به علت کاهش تعداد مسافرین و افزایش مالیات فرودگاه پروازهای خود در جهت پروازی کیپ تاون به لندن خاتمه داد. در این سال های اخیر شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی با مسائل و مسائل مالی عدیده ای روبرو بوده است. این مسائل تا جایی پیش رفتند که طبق آمار در طی سال های گذشته 23 درصد پرواز های این ایرلاین کاهش یافته است.

البته دولت آفریقای جنوبی برای حل و فصل بدهی های این شرکت مبلغی بیش از 2 میلیارد دلار را به این شرکت اختصاص داده است. اگر خاطرتان باشد در سطور قبل تر گفتیم که این شرکت لوگوی شرکتش را در طی فعالیت خود عوض نمود. در واقع می توان گفت که ساوت آفریکن ایر ویز از ابتدای فعالیت خود تا به حال 3 بار تغییر لوگو داشته است.

البته این نکته در این جا حائز اهمیت است که در طی همه این تغییرات، لوگوی این شرکت غزال آفریقایی را نشان می دهد که در جهت تکامل لوگوی این شرکت در طرح لوگوی دوم، به این علت مورد تعویض نهاده شد که بسیار به لوگوی کانتاس ایر که یک کانگوروی استرالیایی را نشان می دهد، بسیار شبیه بود. به همین دلیل در سال 1997 لوگوی این شرکت مجددا مورد آنالیز و طراحی نهاده شد و به شکل امروزی آن در آمد. جالب است بدانید که نام رادیویی این شرکت هواپیمایی همان غزال آفریقایی یا اسپرینگ باک(Springbok) می باشد.

اطلاعات شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

نام شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی: South African Airways

کد یاتا: SA

کد ایکائو: SAA

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی: www.flysaa.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

بیزینس کلاس: شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی در هواپیماهای ایرباس 200-330 و ایرباس 300-330 و بعلاوه هواپیماهای ایرباس 300-340 و 600-340 کلاس بیزینسی را ارائه می دهد. دراین کلاس پروازی به مسافران بسته های خوش آمد گویی سفر، یک بالش و پتوی تمیز و ضد عفونی شده، صفحه نمایش لمسی و شخصی با امکان پخش موزیک و و ویدئو می باشد را ارائه می دهند. جایگاه های این کلاس پروازی دارای قابلیت انعطاف پذیری هستند که سفری راحت را در مسافرت های مختلف برای مسافران خود به وجود می آورند.

اکونومی کلاس: در کلاس پروازی مالی و یا همان اکونومی کلاس، به تمامی مسافران یک بسته خوشامد سفر داده می گردد، مسافران دارای صفحه مانیتور شخصی هستند ،پذیرایی در حین سفر از مسافران صورت می گیرد و جایگاه های مناسب در اختیار مسافرین این ایرلاین قرار می گیرد.

اطلاعات ضروری برای مسافران شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

  • قبل از پرواز با این ایرلاین حتما قوانینی که مرتبط با وسیله های مجاز در پرواز و قوانین اجازه بار این ایرلاین است را مطالعه بفرمایید.
  • شما می توانید به وسیله گوشی همراه خود به وسیله اینترنت، چک این پرواز خود را انجام دهید.
  • هرگونه تغییراتی را مایل هستید در بلیط خود به وجود بیاورید را تا حداقل 48 ساعت قبل از پرواز خود به این ایرلاین اطلاع دهید.
  • می توانید از آخرین برنامه پرواز های این ایرلاین به وسیله سایت این شرکت با خبر شوید.
  • می توانید از قبل برنامه منوی غذایی و تفریح های این ایرلاین را در سایت این شرکت ببینید و از میان آن ها بسته به سلیقه و احتیاج خود انتخاب نمایید.
منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1439

به "تور آفریقای جنوبی: معرفی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: معرفی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید