تور دبی ارزان: مراکز خرید العین، امارات متحده عربی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، العین، یکی از شهرهای امارات متحده عربی، در حال رشد و توسعه است و در آینده ای نزدیک به یکی از مقصدهای محبوب گردشگری در امارات تبدیل می گردد. مراکز خرید العین، تنوع قابل توجهی دارند.

تور دبی ارزان: مراکز خرید العین، امارات متحده عربی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مراکز خرید العین، یکی از دلایل مجذوب کنندهیت آن برای گردشگران است. امارات یکی از آن کشورهایی است که به داشتن مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرن، معروفیت دارد.

العین یکی از شهرهای امارات متحده عربی است. گرچه به میزان دبی و ابوظبی مشهور نیست، فرایند روبه رشد خود را به آرامی طی می نماید و به یکی از مقصدهای محبوب گردشگری در امارات تبدیل می گردد. حتی اهالی خود امارات از شهرهای دیگر به این شهر سفر می نمایند. گردشگران برای لذت بردن از چشم میزانای بیابانی و واحه ای به نام العین به این منطقه سفر می نمایند.

این شهر در حال توسعه است. فرایند کندی دارد ولی به سرعت جایگاه خود را در بین مقصدهای گردشگری آسیا پیدا خواهد نمود.

خرید در العین یکی از تجربیات مجذوب کنندهی است که گردشگران و بازدیدنمایندگان این شهر، هرگز از دست نمی دهند. العین غیر از بازار سنتی اش، مراکز خرید بزرگ و مدرن هم دارد. تعداد مراکز خرید هر شهر و امکانات آنها، نشانی از رشد و توسعه شهرها است. در ادامه، تعدادی از مهم ترین مراکز خرید العین را معرفی می کنیم.

در این مراکز خرید می توانید محصولات متنوعی از برندهای مختلف جهان را بخرید. غیر از خرید، این مراکز تجاری، امکانات زیادی برای تفریح و تفریح تمام اعضای خانواده دارند.

العین مال ( Al Ain Mall )

یکی از برترین مقصدهای خرید در العین، مرکز خرید العین مال است. این مرکز خرید، سالانه بیش از 10 میلیون بازدیدنماینده دارد. این مجموعه تجاری امکانات مختلفی مثل ویلاها و کلبه های تفریحی و رستوران های متعدد در اطراف خود دارد.

تعدادی از رستوران های این مجموعه، جزو برترین رستوران های شهر هستند و غذاهایی از سراسر جهان را می توانید در آنها نوش جان کنید.

در این مجموعه تجاری بزرگ که برترین مرکز خرید العین است، بیش از 400 فروشگاه مختلف وجود دارد که بسیاری از آنها به برندهای مشهور و بین المللی مثل DKNY، آرمانی، Michael Kors، کارولینا هررا، کلوین کلاین، Moschino، جگوار، بربری و... اختصاص دارند. از دیگر برندهای مهم این مرکز می توان فندی، رالف لورن، دیور والنتینو، پرادا، شنل، ری بن، لی کوپر، کارتیه، لانکوم و سایر برندهای محبوب بین المللی اشاه کرد. همانطور که می بینید این برندها در زمینه های بسیار متنوعی فعالیت می نمایند. در این مرکز خرید می توانید محصولات متنوعی از ساعت و زیورآلات گرفته تا پوشاک و اکسسوری از برندهای عالی بخرید. اگر دوست دارید خرید لوکس را تجربه کنید، مرکز خرید العین مال یک مرکز تجاری کامل است که به همه نیازهای شما پاسخ می دهد.

مرکز خرید بوادی ( Bawadi Mall )

مرکز خرید بوادی در سال 2009 افتتاح شد. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت است. در این مجموعه تجاری می توانید محصولات متنوعی از قبیل لباس، کفش، زیورآلات و سایر محصولات مرتبط با مد را بخرید. برندهای بسیار لوکس و مشهوری در این مرکز خرید، نمایندگی دارند. فضای مرکز تجاری بوادی بسیار بزرگ و لوکس است، به زیبایی نورپردازی شده و امکانات مختلفی دارد.

یک مجموعه تفریحی مجذوب کننده در این مرکز قرار گرفته است که دارای ترن هوایی، سینما، پیست اسکیت روی یخ، سالن بولینگ، فودکورت و رستوران های متعدد است.

وسعت مرکز خرید بوادی در حدود 140 هزار مترمربع است. فروشگاه های برندهای TOYSRUS، زارا، Marks & Spencers، ایکیا و H&M از جمله برندهای مشهوری است که در این مجموعه تجاری خواهید دید. به غیر از محصولات لوکس بین المللی، لباس های سنتی، لوازم خانه و متعلقات مد نیز در این مرکز تجاری عرضه شده است.

مرکز خرید الفوعه ( Al Foah Mall )

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و محبوب العین، مرکز خرید الفوعه است. این مجموعه تجاری نه تنها برای بازدیدنمایندگان خارجی، بلکه برای اهالی شهر نیز بسیار محبوب است. در این مرکز، تنوع بی نظیری از محصولات، عرضه می گردد.

این مرکز خرید، یک مجموعه تجاری بزرگ است البته وسعت آن به دو مرکز خریدی که قبلا معرفی کردیم، نمی رسد. با وجود این، امکانات بسیار متنوع و مجذوب کنندهی دارد که جوابگوی سلیقه های فرق دارد. این مجموعه 41 هزار مترمربع وسعت دارد.

غیر از فروشگاه های مختلف، این مرکز فرصت خوبی برای لذت بردن از غذاهای لذیذ در رستوران های عالی و لوکس است. امکانت تفریحی متعددی برای همه اعضای خانواده دارد. فروشگاه های این مجموعه به فروش محصولاتی از قبیل زیورآلات، پوشاک و محصولات مرتبط با مد اختصاص دارد. در این فروشگاه ها، تعدادی از برترین برندهای اماراتی و برندهای محبوب بین المللی، محصولات خود را عرضه می نمایند.

این مجموعه میزبان چند دپارتمان استور بسیار بزرگ است از جمله هایپرمارکت لولو. از دیگر امکانات این مرکز می توان به داروخانه، فروشگاه لوازم آرایشی، عطر، بانک، فروشگاه های کیف و کفش و... اشاره نمود.

تعدادی از رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای نظیر کی اف سی، پیزا هات، مجیک کورن و... در این مرکز، نمایندگی دارند.

این مرکز تجاری، مجموعه ای از فروشگاه های لوکس و شیک و فروشگاه هایی با قیمت های ارزان تر است. در واقع همه گردشگران و اهالی شهر، از هر قشر و با هر بودجه ای می توانند در این مرکز از امکانات مختلف استفاده نمایند و خرید نمایند.

مرکز خرید Wahat Hili

مرکز خرید Wahat Hili در مرکز منطقه شلوغ Hili قرار گرفته است. این مجموعه تجاری، میزبان بیش از 150 فروشگاه است که محصولات مختلفی را عرضه می نمایند. پوشاک بانوان و آقایان، پوشاک بچه ها، زیورآلات و اکسسوری، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، وسایل دکوری منزل و... از جمله محصولاتی است که می توانید از این مرکز تجاری بخرید.

غیر از فروشگاه، این مرکز خرید مثل همه مراکز خرید بزرگ جهان، امکانات دیگری مثل رستوران ها و کافه های مختلف دارد. فورکورت و یک محوطه مخصوص تفریح و تفریح خانوادگی از دیگر ویژگی های این مجموعه تجاری است که موجب جلب توجه گردشگران و اهالی شهر شده است.

مرکز خرید Al Jimi

مرکز خرید Al Jimi اولین مرکز خریدی است که در العین ساخته شده است. این مجموعه در ابتدا به عنوان بازار میوه و سبزی و محصولات تازه در دهه 80 شروع به کار کرد. اکنون، صدها فروشگاه زنجیره ای از جمله Carrefour، Centrepoint و هوم سنتر در این مجموعه در کنار هم جمع شده اند و جوابگوی نیازهای خریداران هستند.

این مجموعه تجاری، یک محوطه مخصوص بازی بچه ها، فودکورت و یک پارکینگ با ظرفیت قابل توجه دارد.

منبع: کجارو / visitabudhabi.ae / traveltriangle.com / visitabudhabi.ae
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1453

به "تور دبی ارزان: مراکز خرید العین، امارات متحده عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مراکز خرید العین، امارات متحده عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید