لیست خرید مجذوب کننده استقلال لو رفت؛ بفرمایید شهریار مغانلو!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، استقلال در نیم فصل اول با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد و سرمربی پرتغالی نیز با توجه به عدم شناختش از فوتبال ایران سعی کرد تا آخرین لحظه لیستی به باشگاه ارائه نکند تا با همکارانش مشورت بگیرد، اما ظاهرا قبل از بازی با سپاهان وی نام چند بازیکن را به باشگاه ارائه نموده تا برای جذب آن ها اقدام گردد.

لیست خرید مجذوب کننده استقلال لو رفت؛ بفرمایید شهریار مغانلو!

اگرچه فتح الله زاده سعی نموده مذاکرات با یکی دو بازیکن خارجی و ایرانی شاغل در خارج از کشور را دنبال کند، اما ساپینتو نام چند بازیکن را برای جذب به باشگاه اعلام نموده است. ریکاردو آلوز هافبک تراکتور، سامان فلاح مدافع وسط تراکتور و شهریار مغانلو سه بازیکنی هستند که سرمربی استقلال به جذب آن ها تمایل دارد هر چند بعید است باشگاه های این بازیکنان با انتقال آن ها موافقت نمایند.

مغانلو چند روز پیش با پیشنهاد باشگاه الاتحاد کلبا که سرمربیگری آن بر عهده فرهاد مجیدی است روبرو شد و تراکتوری ها نیز صراحتا مخالفت خود را با جدایی آلوز اعلام کردند. تنها در این فهرست سامان فلاح باقی می ماند که پیکانی ها برای صدور رضایتنامه وی رقمی نزدیک به 20 میلیارد تومان خواسته اند. ضمن آنکه استقلال نیز چند مدافع مرکزی خوب دارد که شاید حتی به جذب فلاح نیازی نباشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1676

به "لیست خرید مجذوب کننده استقلال لو رفت؛ بفرمایید شهریار مغانلو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید مجذوب کننده استقلال لو رفت؛ بفرمایید شهریار مغانلو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید