صعود تراکتور به یک هشتم با چاشنی معجزه قطعی شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بازی های گروه یک رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 نیز به سرانجام رسید و با باخت الهلال صعود تراکتور به عنوان تیم دوم به مرحله بعد قطعی شد...

صعود تراکتور به یک هشتم با چاشنی معجزه قطعی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت ارزان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در هفته آخر مرحله گروهی استقلال تاجیکستان به مصاف AGMK رفت و این بازی با نتیجه 2-1 به سود AGMK به خاتمه رسید تا تاجیک ها با 10 امتیاز رقابت ها را به خاتمه برساند.

در این بازی پولوونوف و جوکیچ در دقایق 67 و 79 برای AGMK گل زنی کردند و تک گل استقلال را سیوروف از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیگر بازی نیز الهلال به مصاف شباب الاهلی امارات رفت و این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم اماراتی به خاتمه رسید تا الهلال هم 10 امتیازی رقابت ها را به خاتمه برساند. با توجه به قانون بازی رو در رو استقلال تاجیکستان با 10 امتیاز صدرنشین و الهلال هم در رتبه دوم نهاده شد.

با توجه به این که تراکتور هم در گروهش 10 امتیازی در رتبه دوم حضور داشت نتیجه بازی الهلال برای نماینده ایران اهمیت داشت. حالا تراکتور با توجه به تفاضل بهتر در جدول تیم های دوم بالاتر از الهلال می ایستد و صعودش به مرحله بعد قطعی است.

الدحیل و الاهلی فقط معین کننده صدرنشینی و یا دومی استقلال است و تاثیری در سرنوشت تراکتور ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1096

به "صعود تراکتور به یک هشتم با چاشنی معجزه قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تراکتور به یک هشتم با چاشنی معجزه قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید