شکایت 100 میلیارد تومانی تازه به فدراسیون فوتبال رسید!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، یک شرکت خارجی که مسئولیت هماهنگی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی و محبت آمیز را بر عهده دارد، با شکایت از فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، خواهان غرامت سه میلیون یورویی از این فدراسیون شده است. این شکایت به دلیل عدم تعهد فدراسیون فوتبال به پرداخت حق و حقوق این شرکت در ارتباط با هماهنگی و برگزاری یک بازی محبت آمیز طرح شده است.

شکایت 100 میلیارد تومانی تازه به فدراسیون فوتبال رسید!

شکایت مربوط در ارتباط با بازی محبت آمیز تیم های ملی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 1396 صورت گرفته که در کشور هلند برگزار گردید و شاگردان کارلوس کی روش برنده این مسابقه شدند اما شرکت مذکور ادعا نموده که فدراسیون فوتبال وقت، به پیغام ها و مکاتبات این شرکت برای پرداخت حق و حقوق آن ها پاسخ نداده است.

این شکایت به تازگی در فیفا طرح دعوا شده و هنوز اطلاعات زیادی در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است. فدراسیون فوتبال در وهله نخست خواهان جزییات بیشتری از این شکایت خواهد شد تا در اسرع وقت در جلسات رسیدگی به این پرونده شرکت کند.

ظاهرا این غرامت سه میلیون یورویی بعد از بی توجهی فدراسیون فوتبال به مبلغی در حدود 200 دلار صورت گرفته است که در صورت تایید شکایت در فیف، بعد از غرامت 6.2 میلیون یورویی ویلموتس، یک فاجعه تمام عیار برای فدراسیون فوتبال خواهد بود.

با توجه به قیمت کنونی یورو در بازار ایران، این غرامت حدود 100 میلیارد تومان برآورد می گردد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال این شکایت را تایید کرد و گفت، مسئولان حقوقی این فدراسیون در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1493

به "شکایت 100 میلیارد تومانی تازه به فدراسیون فوتبال رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت 100 میلیارد تومانی تازه به فدراسیون فوتبال رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید