شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان اعلام شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، صندوق رفاه دانشجویان، شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان را گفت.

شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، زمان، نحوه ثبت نام و شرایط پرداخت وام شهریه به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد.

بر این اساس دانشجویان تا 25 اردیبهشت سال 1401 برای ثبت نام دریافت وام شهریه و تکمیل مدارک خود مهلت دارند و پرداخت وام در روزهای مانده به سال نو برای دانشگاه هایی که در موعد مقرر اقدام کنند، امکان پذیر است.

این وام به دانشجویان دوره های نوبت دوم، دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور، جامع علمی کاربردی، شهریه پرداز شاغل، دوره های مجازی، غیردولتی غیرانتفاعی، آزاد اسلامی و دانشجویان دوره های پردیس در صورت وجود اعتبار مازاد تعلق می گیرد و همچنین اگر اعتبار تأمین شود، امکان پرداخت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی انتقالی از خارج به داخل نیز وجود دارد.

البته این وام به دانشجویانی که مطابق ضوابط و مقررات کشوری از پرداخت تمام یا بخشی از هزینه های تحصیل معاف هستند، تعلق نمی گیرد.

مبلغ این وام در هر نیمسال، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه ای و دکتری پیوسته 20000000 ریال، دکترای تخصصی ناپیوسته 65000000 ریال، و کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 10,000,000 ریال است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1567

به "شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید