سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از سفر رئیس بنیاد صلح گاندی و همراهان به این استان اطلاع داد.

سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موئد محسن نژاد 23 بهمن ماه 98 با اعلام خبر فوق گفت: راجاگوپال پی وی، رئیس بنیاد صلح گاندی و چند نفر از اعضای جای جاگات به کشور ایران و استان فارس سفر می نمایند.

او اضافه نمود: جای جاگات به مفهوم سلام به دنیا است و اعضای این گروه در سفر دوازده روزه خود به کشور ایران از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بازدید می نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با بیان اینکه این گروه از 23 بهمن به صورت زمینی وارد استان فارس می شوند، ادامه داد: اقامت رئیس و اعضای این بنیاد در این استان سه روز است و بازدید از ظرفیت های گردشگری شیراز، کازرون و اوز در برنامه آن ها پیش بینی شده است.

او اضافه نمود: این گروه از مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه و مجتمع دنیای صنایع دستی مهستان در شیراز بازدید خواهند کرد و در ادامه نشستی با فعالان گردشگری استان خواهند داشت و پس ازآن بازدید از تنگ دنیای چوگان کازرون و شهرستان اوز در برنامه خود دارند.

سید موئد محسن نژاد توضیح داد: این گروه به مناسب یکصد و پنجاهمین سال تولد ماهتما گاندی رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی دنیای از مبدأ دهلی نو تا مقصد ژنو سوئیس با هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملت هاکرده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 145

به "سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید