سامسونگ رقیبی قدرتمند پیدا کرد، برند قدیمی با یک گوشی تاشو

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، زومیت نوشت: گوشی تاشو نو موتورولا در سال 2024 با پردازنده قدرتمند کوالکام و ویژگی های هوش مصنوعی به میدان خواهد آمد.

سامسونگ رقیبی قدرتمند پیدا کرد، برند قدیمی با یک گوشی تاشو

جین چن، رئیس بخش گوشی های هوشمند لنوو، در ویبو بیان نموده است که سال آینده، گوشی های موتورولا از قدرت پردازشی لازم برای انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهره خواهند برد که می تواند نشان دهنده بهره مند شدن گوشی تاشوی Razr Plus سال 2024 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

  • تسلا را فراموش کنید، این ماشین چینی 1000 کیلومتر با یک بار شارژ می رود/ عکس

انتظار می رود که ریزر پلاس 2024 نمایشگر خارجی 3.6 اینچی ریزر 40 اولترا را حفظ کند. نمایشگر بیرونی Quick View به مقدار ای مفید است که شاید بتوانید گوشی را در تمام روز در حالت تاشده نگه دارید و فقط از صفحه بیرونی بهره ببرید.

موتورولا اولین گوشی تاشو با نمایشگر خارجی بود و پس از آن، گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 توانست به چنین قابلیتی دست پیدا کند.

ریزر پلاس 2023 به وسیله تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تغذیه می گردد. اما اگر نسخه بعدی بخواهد تمام وظایف هوش مصنوعی را بدون مشکل انجام دهد، احتیاج به پردازنده قدتمندتری مانند اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد.

انتظار می رود که موتورولا بیشتر تعیینات فعلی ریزر پلاس 2023 را برای گوشی تاشوی سال آینده حفظ کند که شامل نمایشگر داخلی 6.9 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 165 هرتز است و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

در حال حاضر قیمت گوشی موتورولا ریزر پلاس 2023 حدود 1٬000 دلار برای خارج از چین معین شده و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و گلبهی در دسترس است.

چن اعلام نموده است که ویژگی های هوش مصنوعی سفارشی لنوو روی تمام گوشی های پرچمدار موتورولا، مدل های میان رده سری موتو G و نسخه بعدی ریزر پلاس در سال 2024 قرار خواهد گرفت. هنوز تعیین نیست که استفاده از هوش مصنوعی و پردازنده تازه، چقدر بر قیمت گوشی موتورولا تأثیر خواهد گذاشت.

ممکن است موتورولا تنها شرکتی نباشد که ویژگی های هوش مصنوعی را به گوشی های تاشوی سال آینده اضافه می نماید، زیرا سامسونگ نیز میخواهد چنین ویژگی هایی را به سری گلکسی S24 و گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 وارد کند.

  • اینترنت رایگان هدیه دولت چند گیگابایت است؟/ جزئیات و نحوه فعال سازی

  • عکس تلسکوپ ناسا از یک شراره خورشیدی قوی

  • بالن جاسوسی چین چطور آمریکا را تحقیر کرد؟

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1782

به "سامسونگ رقیبی قدرتمند پیدا کرد، برند قدیمی با یک گوشی تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ رقیبی قدرتمند پیدا کرد، برند قدیمی با یک گوشی تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید