زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم، هنوز راه زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان پیش رو داریم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در ملاقات با آتالانتا که منجر به صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، ابراز رضایت کرد.

زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم، هنوز راه زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند در ملاقاتی خانگی با نتیجه 3 بر یک بر آتالانتا غلبه نمایند و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با فزونی 4 بر یک جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را کسب نمایند، پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود، آتالانتا هم عالی کار کرد، ولی ما به لحاظ دفاعی عالی بودیم. هر موقع که ما به لحاظ دفاعی خوب عمل کنیم، می دانیم که می توانیم کارهای خوبی با توپ انجام دهیم. به نظرم در کل بازی خوبی از آغاز تا انتها بود. به بازیکنانم تبریک می گویم، چون از آغاز تا انتها، بازی خوبی را از خود مقابل تیمی کاملاً فیزیکی به نمایش گذاشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: صعود از این مرحله هدف ما بود. ما در بازی رفت عملکرد خوبی از خود در برگامو به نمایش گذاشتیم، اما می دانستیم که در بازی برگشت کار خیلی دشواری خواهیم داشت، هرچند با این وجود بازی خیلی خوبی را از خودمان ارائه کردیم. در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت به نظرم شایسته صعود به دور بعد بودیم. ما هنوز به چیزی دست نیافته ایم، هنوز راه زیادی برای پیمودن در هر دو تورنمنت لالیگا و لیگ قهرمانان داریم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که برای این بازی کاسمیرو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: لوکا مودریچ و تونی کروس فوق العاده بودند. کاسمیرو می تواند گلزنی کند و این اجازه را به ما بدهد که متفاوت بازی کنیم. اگر از من در خصوص مودریچ می پرسید، به شما می گویم که او بازیکنی 35 ساله است که از تماشای بازی اش در زمین نمی گردد متوجه شد که او 35 ساله است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1032

به "زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم، هنوز راه زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم، هنوز راه زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید