راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان از راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و پیگیری برای بازارچه های دائمی اطلاع داد.

راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان در استان گلستان، فاطمه رضایی از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان اطلاع داد.

وی با تقدیر از کوشش های همه افرادی که در برگزاری این مراسم کوشش کردند، گفت: در 2 سال گذشته سعی نموده ایم برنامه های متنوع و ویژه ای را برای بانوان در شهرداری گرگان برگزار کنیم که اثر مثبتی بر عملکرد این افراد در حوزه کاری و حتی زندگی شخصی آنها خواهد داشت.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان بیان نمود: در روزهای آینده اردوی تفریحی ویژه بانوان همکار در مجموعه شهرداری برگزار خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: در برنامه های پیش رو برگزاری همایش ها با رویکرد بانوان و خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری پیاده روی همگانی، توجه به موضوعات آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی مناسب برای ارائه راه حل در این بخش با مشارکت سایر دستگاه ها در دستور کار واقع شده است.

وی گفت: راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و پیگیری برای بازارچه های دائمی، برگزاری جشنواره بانوان فاطمی و جبهه مقاومت، انتخاب کتاب سال ویژه بانوان، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی با موضوع خانه های فرهنگ نیز در حال انجام است.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان اضافه کرد: از ابتدای سال 98 تا به امروز 40 عنوان برنامه ویژه حوزه بانوان برنامه ریزی و اجرا شده و در ایام گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت زهرا(س) 10 ویژه برنامه توسط دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان برگزار شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 218

به "راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازارچه موقت برای بانوان سرپرست خانوار گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید