تیم ملی قایقرانی رشته کانوکانادایی در بوشهر تمرین می نماید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت:تیم ملی قایقرانی در رشته کانوکانادایی با 10 ورزشکار و مربی در کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بوشهر برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی تمرین می نماید.

تیم ملی قایقرانی رشته کانوکانادایی در بوشهر تمرین می نماید

از سفر با تور ارزان لحظه آخری کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

مهدی زارعی درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به اینکه ورزشکاران قایقران بوشهری نقش مهمی در کسب مدال های جهانی و آسیایی دارند گفت: در تیم ملی جوانان سه تن از اعضای آن قایقرانان بوشهری هستند که این سه قایقران در رشته کانوکانادایی پارو می زنند.

وی با بیان اینکه در رشته کایاک 2 قایقران بوشهری عضو تیم ملی است خاطر نشان کرد: در قایقرانی رشته روئینگ نیز یک تن از ورزشکاران بوشهری عضو تیم ملی است که صندلی استان بوشهر در این رشته ورزشی نشان می دهد.

رئیس هیئت قایقرانی بوشهر با اشاره به کارهای صورت گرفته برای راه اندازی کمپ قایقرانی بوشهر گفت: با برنامه ریزی هایی صورت گرفته کمپ قایقرانی بوشهر 18 دی ماه افتتاح می گردد.

زارعی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کانوکانادایی در کمپ قایقرانی بوشهر توضیح داد: در حال حاضر میزبان 10 ورزشکار ملی پوش کانو در کمپ قایقرانی بوشهر هستیم و علاوه بر کمپ، سالن بدنسازی پایگاه قهرمانی استان بوشهر در اختیار ملی پوشان واقع شده است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی قایقرانی تا 21 دی ماه در بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد: تیم ملی قایقرانی در رشته کانوکانادایی برای حضور در مسابقات المپیک 2018 جاکارتا آسیایی تمرین می نماید.

رئیس هیئت قایقرانی بوشهر با بیان اینکه کمپ قایقرانی بوشهر توانایی برگزاری اردوهای بین المللی دارد مطرح نمود: قایق های ایرانی و خارجی در اختیار این هیئت است که ورزشکاران می توانند در مسافتی به طول 2700 متر پارو بزنند و با توجه به شرایط آب و هوایی این پیست به خصوص برای زمستان محل مناسبی برای تمرینات قایقرانان است.

زارعی از حمایت های فدراسیون قدردانی و توضیح داد: اگر مسئولان استان بوشهر هم حمایت های لازم را انجام دهند می توانیم سالانه میزبان برگزاری اردوها و حتی مسابقات فدراسیون قایقرانی در بوشهر باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 177

به "تیم ملی قایقرانی رشته کانوکانادایی در بوشهر تمرین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی قایقرانی رشته کانوکانادایی در بوشهر تمرین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید