ترامپ تعریف میهن پرستی را تغییر داد!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، حامیان تگزاسی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، روز آدینه برای اتوبوس حامل کارکنان ستاد انتخاباتی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020، مزاحمت ایجاد نموده بودند و اکنون، آن طور که رویترز نوشته، اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) می خواهد در این باره تحقیق کند.

ترامپ تعریف میهن پرستی را تغییر داد!

پیشتر، ترامپ با بازنشر فیلمی از این حادثه، در پیغامی توئیتری نوشته بود: تگزاس عاشقت هستم!

اکنون نیز وی با انتقاد از پلیس فدرال آمریکا، در پیغام توئیتری دیگری، افرادی را که برای رقیب انتخاباتی اش مزاحمت ایجاد نموده بودند، وطن پرست خواند و نوشت: به نظر من، این میهن پرستان مرتکب هیچ اشتباهی نشده اند. اف بی آی و دستگاه قضایی باید درباره تروریست ها، هرج و مرج طلب ها و عوامل (گروه چپگرای) آنتیفا که شهرهای تحت کنترل دموکرات ها را آتش می زنند و به مردم ما آسیب می رسانند؛ تحقیق نمایند.

به گزارش خبرنگاران، دموکرات ها گروه های راست افراطی را عامل هرج و مرج طلبی در حوزه های تحت کنترل خود معرفی می نمایند حال آنکه جمهوریخواهان مدعی هستند که این یک فریب انتخاباتی است و برعکس، این احزاب چپ افراطی هستند که دست به آشوب می زنند و خرابکاری شان را به هواداران ترامپ نسبت می دهند.

این درحالی است که انتظار می رود این اختلاف نظرها به روزهای پسا انتخاباتی آمریکا نیز کشیده گردد و شاهد قدرت نمایی گروه های افراطی باشیم که دلخور از نتیجه رقابت 2020، خیابان های شهرهای مختلف ایالات متحده را به صحنه آشوب تبدیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 768

به "ترامپ تعریف میهن پرستی را تغییر داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تعریف میهن پرستی را تغییر داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید