برگزاری کارگاه آموزشی تدوین و پریمیر

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کانون فیلم و عکس با همکاری کانون خبر و رسانه دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه آموزشی پریمیر را برگزار می نماید.

برگزاری کارگاه آموزشی تدوین و پریمیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، ویرایش فیلم و تدوین ویدیو یکی از کارهایی است که نه تنها افراد حرفه ای، بلکه کاربران عادی نیز به آن احتیاج پیدا می نمایند. نرم افزارهای زیادی برای تدوین ویدیو وجود دارند که بعضی از آنها دارای رابط کاربری ساده ای هم هستند و احتیاج کاربران غیرحرفه ای را برآورده می نمایند، اما وقتی کسی بخواهد به شکل جدی تر به تدوین فیلم مشغول گردد و از این باید به سراغ یک نرم افزار قدرتمند برود و آموزش پریمیر را آغاز کنید. پرمیر پرو نرم افزاری قدرتمند برای میکس و تدوین فیلم ها و فایل های ویدئویی است. ابزارهای قدرتمندی که برای تغییرات صوتی و تصویری در این برنامه طراحی شده اند،

کارگاه آموزشی پریمیر با تدریس علی موحد ـ تدوینگر برنامه های آموزشی از اول آبان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 15 الی 17 به صورت حضوری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس kanoonha-atu@ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 714

به "برگزاری کارگاه آموزشی تدوین و پریمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی تدوین و پریمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید