اقدام علیه کره جنوبی فراتر از تصور خواهد بود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رسانه های کره شمالی با اشاره به اینکه انفجار دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب فقط شروع بود، هشدار دادند که اقدامات اضافی دیگری می تواند علیه کره جنوبی صورت بگیرد که فراتر از تصور خواهد بود.

اقدام علیه کره جنوبی فراتر از تصور خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، رسانه های کره شمالی با اشاره به اینکه انفجار دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب فقط شروع بود، هشدار دادند که اقدامات اضافی دیگری می تواند علیه کره جنوبی صورت بگیرد که فراتر از تصور خواهد بود.

روزنامه رسمی کره شمالی نوشت: این تنها شروع بود. این انفجار، صدای عدالت بود که ادامه خواهد یافت و می تواند فراتر از تصور کسانی برود که شلوغ می کنند.

کره شمالی هفته گذشته دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب منفجر کرد که در واکنش به ارسال بالن های اهانت آمیز توسط چند فراری افراطی کره شمالی انجام گرفت. دفتر مشترک ارتباطی در 27 آوریل 2018 در پی توافق سران دو کره تأسیس شد. در این دفتر از سال 2018 بین 15 تا 20 نفر کننده از طرف شمال و جنوب به طور مداوم حضور داشتند که کنندگان کره جنوبی در طبقه دوم و کنندگان کره شمالی در طبقه چهارم مستقر بودند.

روزنامه دولتی کره شمالی در ادامه تأکید کرده است: صبر نظامی ما در حال اتمام است. اعلام ارتش که در حال بررسی جزئیات اقدام نظامی است باید جدی گرفته شود.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 585

به "اقدام علیه کره جنوبی فراتر از تصور خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام علیه کره جنوبی فراتر از تصور خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید