افزایش 7 درصدی گردشگران ورودی به فارس، حافظیه در صدر بازدیدها

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مصیب امیری در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: طبق آمارهای ارائه شده بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و فرهنگی، حافظیه در رتبه نخست بازدیدها واقع شده است.

افزایش 7 درصدی گردشگران ورودی به فارس، حافظیه در صدر بازدیدها

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا پاییز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 770 هزار و 500 نفر از مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه، 748 هزار و 53 نفر از مجموعه جهانی تخت جمشید و 735 هزار و 592 نفر نیز از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی بازدید نموده اند.

امیری با تاکید بر اینکه لازم است ظرفیت اقامت در هتل های 3 و 4 ستاره استان افزایش یابد، گفت: با توجه به اینکه ورود گردشگران به کشور و به تبع آن به فارس با افزایش همراه است، از این رو ساخت هتل در این استان به یک ضرورت تبدیل شده که هم اکنون 16 هتل جدید در دست ساخت است و باید زیرساخت های گردشگری هرچه سریع تر در سطح استان مهیا گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از راه اندازی دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز اطلاع داد و گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده، این دفتر در دو ترمینال داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی شیراز و در هفته دولت راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 158

به "افزایش 7 درصدی گردشگران ورودی به فارس، حافظیه در صدر بازدیدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 7 درصدی گردشگران ورودی به فارس، حافظیه در صدر بازدیدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید