تور قسطی ترکیه: از اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه چه خبر؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ملی پوشان واترپلو ایران با ترکیب 15 بازیکن زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی، وحید رضایی مربی و نادر غفوری سرپرست تیم طبق برنامه ریزی اجرا شده برای برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه حضور دارند. تیم ملی واترپلو ایران به دعوت باشگاه انکا استانبول راهی این اردوی تدارکاتی شده و پذیرایی گرم باشگاه انکا و آب هوای خوب شهر استانبول شرایط را برای یک اردوی تمرینی مناسب و برگزاری مسابقات تدارکاتی، ایده آل نموده است. بعلاوه با هماهنگی مسئولان فدراسیون تدارک مناسبی برای حمل و نقل و پذیرایی از کاروان ایران در کشور ترکیه اجرا شده است.

تور قسطی ترکیه: از اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه چه خبر؟

بهترین تجربه سفر را با تور قسطی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

واترپلوئیست های ایران از روز دوم حضور خود در کشور ترکیه از صبح روز پنجشنبه (11 شهریور 1400) کار خود را شروع کردند و هر روز دو نوبت صبح و عصر راهی کمپ اختصاصی تمرین باشگاه انکا ترکیه می شوند و پس از گرم کردن با این تیم بازی محبت آمیز انجام میدهند. این کمپ شامل دو استخر رو باز و یک استخر سرپوشیده است که ملاقات های محبت آمیز این دو تیم در استخر سرپوشیده برگزار می گردد.

مردان واترپلو ایران طبق توافق و برنامه از قبل معین شده با تیم باشگاهی انکا استانبول هر روز چند ملاقات تمرینی و محبت آمیز برگزار می نمایند که در این بازی مربیان به ارزیابی تیم ها و بازیکنان خود می پردازند و بر خلاف یک ملاقات رسمی مربیان دو تیم سعی می نمایند ترکیب های مختلف خود را امتحان نمایند. هدف از برگزاری این اردو ارزیابی کادر فنی برای اضافه شدن بازیکنان جوان و آینده دار به ترکیب اصلی و هماهنگی بیشتر ملی پوشان ایران است.

ملی پوشان ایران 10 الی 21 شهریور در ترکیه زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی، وحید رضایی مربی و نادر غفوری سرپرست تیم اردوی آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

اسامی بازیکنان اعزامی واترپلو ایران به اردو ترکیه:

حامد ملک خانبانان

امیرحسین کیهانی

محمدجواد عباسی

سهیل رستمیان

پیمان اسدی

امین قویدل

ارشیا الماسی

امیرحسین رهبر

مهدی یزدانخواه

خشایار قره ضیا الدین

امید خسور

امید آقایی

علیرضا مهری

امیرحسین اعرابی

علیرضا رضایی

کادر فنی:

سرپرست: نادر غفوری

سرمربی: الکساندرچریچ

مربی: وحید رضایی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1263

به "تور قسطی ترکیه: از اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قسطی ترکیه: از اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید